Skip to main content

Goedemorgen,

 

Na de software update V12.C.23.04.36/V12.C.23.04.39, lukt het niet meer om porten open te zetten. Voor de update had ik gene problemen met het open zetten van poorten. Sinds de update zet ik een aantal poorten open zoals ik gewend ben, maar lijkt geen effect te hebben. Via port checker staan de poorten die ik open zet ook nog steeds op closed. Iemand die mij kan helpen?

Hi @Gewoon_Rev! Goede vraag! Heb je het modem al herstart? En zou je eens je browsercache willen legen?


Hi @Gewoon_Rev! Goede vraag! Heb je het modem al herstart? En zou je eens je browsercache willen legen?

Ja ook geprobeerd, maar geen succes


@Gewoon_Rev in dat geval ga ik navraag voor je doen wat de oorzaak kan zijn. Hou er rekening mee dat dit een paar werkdagen kan duren. 


@Gewoon_Rev excuus voor mijn late reactie. Ik zag tot mijn schrik dat ik nog niet gereageerd had. 

Mocht het probleem nog bestaan, doe dan toch een reset. En stel opnieuw de Port Forwarding in. Gebruik hiervoor de instructies voor Port Forwarding instellen met de nieuwe modemsoftware

Bij mijn navraag werd aangegeven dat er geen direct probleem is met Port Forwarding en de nieuwe modemsoftware. Het moet dus met een reset en opnieuw instellen te regelen zijn.