Skip to main content

Mijn Sony TV geeft de melding dat de tv is verbonden met de V10 box, echter dat er geen internetverbinding is. Als melding krijg ik: Uw router heeft mogelijk niet de juiste instelling om verbinding te maken met uw internetserviceprovider (bijv een onjuiste PPPoE-instelling)

Hoe los ik dit op?

Hebben andere apparaten die aangesloten zijn op de Experia Box ook geen Internet verbinding?


dat is juist vreemd, die hebben allen wel verbinding


voorheen had de tv wel gewoon verbinding


Hallo @EvdV11 , is de Sony draadloos of bekabeld verbonden met het modem?

 


draadloos


Hallo @EvdV11 , haal je modem eens minimaal 2 minuten van de stroom af en herstart de modem dan weer, gaat het nu goed/beter?

 


Helaas, nog steeds melding dat er geen internettoegang is


Hallo @EvdV11 , je zou je tv eens kunnen controleren op de meest recente software, niet alleen via de tv maar ook via de Sony website, want ik heb de ervaring dat de tv zegt geen updates terwijl er op de website wel een update klaar staat.

Reset (het wifi-deel) van de Sony eens.

 


Probeer hem eens als test bekabeld aan te sluiten. Werkt het dan wel?


TV update uitgevoerd

kabel rechtstreeks aangesloten

experiabox gereset

Alle acties leveren geen resultaat op!

 

 


Hoe heeft u de tv geüpdate als internet het niet doet op de tv? Met een USB stick?


Bedankt voor jullie input!

anders dan de melding op de tv deed vermoeden, lag het probleem niet bij het modem, maar aan de TV. Fabrieksinstellingen TV teruggezet, opnieuw geïnstalleerd en de verbinding is weer optimaal.


Hallo allemaal. Bij mij ook nog steeds/weer  het probleem. Als gedaan wat er als ideeën gegeven is, maar geen resultaat. 

Updaten van de tv lukt ook niet( ik dacht misschien verouderde driver)

Ligt het echt niet aan de box zelf?


Reageer