Skip to main content
Antwoord

PPPoE instelling Experiabox V10

• August 15, 2020
  • 13 reacties
  • 1190 keer bekeken

Mijn Sony TV geeft de melding dat de tv is verbonden met de V10 box, echter dat er geen internetverbinding is. Als melding krijg ik: Uw router heeft mogelijk niet de juiste instelling om verbinding te maken met uw internetserviceprovider (bijv een onjuiste PPPoE-instelling)

Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door EvdV11

Bedankt voor jullie input!

anders dan de melding op de tv deed vermoeden, lag het probleem niet bij het modem, maar aan de TV. Fabrieksinstellingen TV teruggezet, opnieuw geïnstalleerd en de verbinding is weer optimaal.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

wjb
Superuser
  • August 15, 2020

Hebben andere apparaten die aangesloten zijn op de Experia Box ook geen Internet verbinding?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 15, 2020

dat is juist vreemd, die hebben allen wel verbinding

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 15, 2020

voorheen had de tv wel gewoon verbinding

• August 15, 2020

Hallo @EvdV11 , is de Sony draadloos of bekabeld verbonden met het modem?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 15, 2020

draadloos

• August 15, 2020

Hallo @EvdV11 , haal je modem eens minimaal 2 minuten van de stroom af en herstart de modem dan weer, gaat het nu goed/beter?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 15, 2020

Helaas, nog steeds melding dat er geen internettoegang is

• August 15, 2020

Hallo @EvdV11 , je zou je tv eens kunnen controleren op de meest recente software, niet alleen via de tv maar ook via de Sony website, want ik heb de ervaring dat de tv zegt geen updates terwijl er op de website wel een update klaar staat.

Reset (het wifi-deel) van de Sony eens.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 15, 2020

Probeer hem eens als test bekabeld aan te sluiten. Werkt het dan wel?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 15, 2020

TV update uitgevoerd

kabel rechtstreeks aangesloten

experiabox gereset

Alle acties leveren geen resultaat op!

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 16, 2020

Hoe heeft u de tv geüpdate als internet het niet doet op de tv? Met een USB stick?

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • August 16, 2020

Bedankt voor jullie input!

anders dan de melding op de tv deed vermoeden, lag het probleem niet bij het modem, maar aan de TV. Fabrieksinstellingen TV teruggezet, opnieuw geïnstalleerd en de verbinding is weer optimaal.

• Nieuwkomer
  • November 28, 2020

Hallo allemaal. Bij mij ook nog steeds/weer  het probleem. Als gedaan wat er als ideeën gegeven is, maar geen resultaat. 

Updaten van de tv lukt ook niet( ik dacht misschien verouderde driver)

Ligt het echt niet aan de box zelf?