Skip to main content

Ik was een tevreden klant van Telfort en betaalde €30 per maand voor TV en internet (ik had daar ook een Mobiel abonnement). Na overname door KPN in November heb ik één keer nog €30 betaald, een maand later €33,23 en nu zijn we twee maanden verder en krijg ik een rekening van €41,13 !!!!!  Een prijsverhoging van maar liefst 37% !!!!  KAN IEMAND MIJ DIT UITLEGGEN??

Toen ik de klantenservice belde was er een wachttijd van maar liefst 20 minuten, die heb ik afgewacht om vervolgens afgescheept te worden met ‘dit is een vraag voor de administratie, ik verbind u door’ . U raadt het vast : na zgn doorverbinden was het : ‘deze verbinding wordt verbroken’ 


Er was mij beloofd dat er na de overgang een kleine verandering in de factuur kon optreden, ok, dat leek mij 
redelijk.Maar dit is geen kleine verandering. 
 

Ik ga eens rondkijken naar een andere leverancier, ik ben écht ontevreden. 

vriendelijke groet,

Madriels

Hoi @Madriels, welkom op het forum.

Los van wat inflatie correctie zou de prijs niet zodanig omhoog moeten schieten. Op MijnKPN kan jij zien hoe jouw facturen in elkaar steken. Mocht je daar toch vragen over hebben kijk ik graag met je mee. Vul dan jouw profiel aan met jouw postcode en huisnummer. 


Dag Hanna, 

het schijnt dat toevallig rond de tijd van de ‘overstap’ naar KPN de korting verliep die ik van Telfort had gekregen voor een bepaalde tijd. Dat zou het verschil blijkbaar verklaren. Aangezien ik die mail van Telfort niet meer heb kan ik dat niet controleren. Ik kan me helaas niet herinneren dat die korting verliep.