Skip to main content

Kan iemand mij vertellen hoe ik een Epson WF-4720 kan installeren op ons nieuwe netwerk van KPN box 12. 

Hij geeft aan geen verbinding te kunnen maken en de DNS server te controleren en Adres POP3-server

 

Hoe stel ik het versturen van gescande documenten naar e-mail adres in?

 

Bvd Jan van Doesburg

 

Beste @Jan van Doesburg, welkom! Het kan kloppen dat je hier problemen mee ervaart i.c.m. de wifi van de KPN Box 12. We werken eraan dit in een volgende update opgelost te hebben. Je zou het voorlopig bekabeld kunnen aansluiten, hoewel ik begrijp dat dit niet de voorkeur geniet. Excuses daarvoor!


Een week geleden ben ik van Ziggo overgegaan naar KPN. Sinds die tijd doet mijn printer het niet meer (Lexmark CS410n). Deze heeft altijd feilloos via WiFi gewerkt. Het lukt mij niet deze via het KPN netwerk aan de praat te krijgen. Ik heb er spijt van dat ik de monteur toen niet gevraagd heb dit voor mij te doen.

Wie kan mij in begrijpelijke taal - ik ben een leek- uitleggen hoe ik te werk moet gaan?

 

Bekabeld aanleggen is niet mogelijk!


Hallo @MauritsPluto , bij Ziggo had je een andere IP-reeks voor je netwerk dan bij KPN,  de printer heeft nog de Ziggo gegevens in zijn geheugen staan. 

Advies: printer resetten naar fabriekswaarden en weer installeren als nieuw uit de doos 

Voor aanvullende info zie website Lexmark.