Fijn om eindelijk na 2 jaar Solcon over te stappen naar kpn. Nou afgelopen maandag de modem geinstalleerd, werken de apparaten op de camping niet mee. Dinsdag overleg gehad er zou een nieuwe modem gestuurd worden waarbij je de ip adressen in de modem kan aanpassen. Vandaag gebeld, eerst een collega, gaat het uitzoeken, 16 minuten in de wacht.. daarna werd ik opgehangen. Terug gebeld na collega weer 10 minuten in de wacht. Daarna zelf nogmaals gebeld krijg je een collega die zegt, nee hoor er is geen modem naar u onderweg ik kan dat aanpassen. Die heeft in de modem iets veranderd wat weten we niet, maar het ict bedrijf heeft er naar gekeken en er is niks aangepast. Dus nu weer kpn aan de lijn en ik hang nu alweer 16 minuten in de wacht.. ben benieuwd of ik nu nog wel een medewerker krijgt. Anders klopt het helaas wat ze zeggen, als de klant binnen is is de service niks meer.. En ik zit met de gebakken peren want ik heb geen wifi voor mijn gasten en mijn andere systemen werken ook niet, en dat inmiddels al 5 dagen.
Net een collega gesproken nu kunnen er weer geen ip adressen veranderd worden.. Dat zou in geen enkele modem kunnen.. En moet ik nog langer wachten want ze weten niet of er een andere modem wordt opgestuurd. #leukhoorkpn
Hoi Karin, wat vervelend om te lezen dat het niet allemaal zo soepel verloopt Ik heb even gekeken en zie dat er inderdaad meer contact over is geweest. Mijn collega heeft een verzoek gedaan bij de logistieke afdeling voor een modem wissel. Die is afgewezen omdat dat geen oplossing zal bieden. Poorten op al onze modems zijn open te zetten en aan te passen. Op de reguliere klantenservice kunnen we daar geen ondersteuning op bieden. Ik wil je daarom doorverwijzen naar ons forum. Daar zitten technische collega's en klanten die je verder kunnen helpen. Zie bijvoorbeeld dit bericht: https://bit.ly/3A71Dmk. Je kunt daar uiteraard ook je eigen situatie schetsen. Ik wens je nog een fijne dag!
FORUM.KPN.COM
-
Beste Kpn, dat is heel apart want voordat we bij Solcon zaten vanwege glasvezel zaten we ook bij jullie. We hadden toen exact dezelfde systemen als we nu hebben. Toen is dat ook ingesteld door ons ict bedrijf maar die kunnen er zelfs niks mee. Je kan namelijk geen ip adressen aanpassen in modem 12, maar wel in modem 10. Ik heb hier geen verstand van, maar ik neem aan dat ieder ict bedrijf daar wel verstand van hebben en die zeggen je moet de modem 10 hebben. Ze zijn hier afgelopen dinsdag met 2 personen 2 uur mee bezig geweest, en omdat hun met hun handen in het haar zaten heb ik jullie gebeld en is er een modem beloofd. Als het niet opgelost kan worden zullen wij ons abonnement bij jullie opzeggen en dan maar naar een ander waar het wel opgelost kan worden.
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn hikvision cameras, mijn wifi op de camping dat werkt met coudtrax en plasma cloud kan verbinden?
admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid