Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem met ps4 . 500mbit abonnement 10mb met google server op ps4.

 

het is echt dikke stront door een trechter en onwerkbaar. Ik twijfel zelfs om over te stappen omdat ik gewoon niet kan gamen nu.

*Admin* eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic. 

Er zal vast wat mis zijn met je netwerk. Welke snelheid haal je als je meet met een bekabelde pc of laptop.  Ik ga er vanuit dat je ps4 bekabeld is aan het modem.


Ik heb al bekabeld getest op ps4 én op een laptop en 160mb is de maximale snelheid die ik zie op 500mb abonnement . Ps4 zit op 100mb.

 

56mb is de wifi. Het is treurig. Ga maandag maar eens bellen om te vragen hoe dit kan en wellicht mijn abonnement downgraden als het toch niet uitmaakt🤷‍♀️

 

 


Je hebt glasvezel neem ik aan? Heb je het glasvezelkastje  een keer 2 minuten van de stroom gehaald?


Yes. Zowel het witte kastje als de experia zelf. 
dat is het verschil tussen die 190(na reset) en de 168 (voor reset/stroom eraf)
 

ik ben paar maanden overgestapt op 500mbit. Had 200. Krijg bijna het gevoel dat die 500 nooit geactiveerd is.


Fyi er is nu as we speak een monteur naar aan het kijken. Base signaal is al geen 500mbit maar 200. Zelfs na schoonmaken shit buiten in de straat, nieuw glasvezel kastje, nieuwe box. Spannend!


Vermoedelijk is er ergens een vezel kapot of iets anders in de bekabeling naar buiten hier in ieder geval. Er komt een nieuwe monteur. Als het daarna is opgelost ga ik nog eens kijken hoe de ps4 hierop reageert.


Hoi @Daphnesmit, welkom op het forum. De snelheid schommelt behoorlijk zo te zien, dat is lastig. Ik merk zelf op de PS4 ook wel eens dat de verbinding daar niet zo snel is als op andere apparaten, maar jij hebt het zo te zien juist ook op andere apparaten. Gelukkig is er al een monteur mee bezig gegaan en het klinkt alsof deze (en de volgende) de juiste stappen nemen om dit op te lossen. Mochten we toch nog iets kunnen doen hierin, geef een gil :slight_smile:


We hebben geen bericht meer van je gezien @Daphnesmit, ik neem aan dat dat betekent dat de monteur heeft kunnen verbeteren.