Skip to main content

ik vind het wel raar ik zie hier zo veel klachten over die wifi en ik neem al 12 keer  contact met klantenservice  plus  ondersteuning van kpn   

vrijdag 15-01-2021  is voor de 7 keer monteur langs geweest  en weer is er iets niet goed  alles is door de kpn monteur  vast gemaakt  elke  keer wordt het anders gedaan 

 

nu is theo langs geweest dikke 10 voor hem  maar ik ben nu 1-5 jaar verder en  ik ben er nu eindelijk achter dat het product kpn echt kut is  en zit er over te denken weg te gaan  als  ik kan    

 

ik ben met laptop van 3 maanden oud  naar winkel gegaan blijkt dat  de v10  modum niet de gewenste 5g kan  uitzenden naar mijn laptop op nog geen 10 meter  afstand van modum en wifi schotel  staat 

kpn  aub hou op met dat gelul en ga de mensen nu eens helpen en  te gemoet komen voor de geleden kosten  klachten  maken heb geen zin ze geven toch geen antwoordt  

vriendelijke groet pieter van lith 

admin: eigen topic voor je vraag aangmaakt

goede dag allemaal  hierbij even mijn mening en behandeling van kpn 

 

ik ben  2016  klant van kpn  maar de wifi is echt belachelijk slecht  ik heb  nu al 7 monteurs over de vloer gehad

en elke keer doen ze het veranderen er zit blijkbaar dus geen  1 lijn in het monteren van kpn  spullen ze sturen je  modem met beschrijving hoe het moet en  hij deed het zo slecht

ik heb 200 mb waar ik voor betaald maar krijg 30  mb max geleverd op mijn laptop die nog geen 10 meter van modem en wifi schotel { 200 euro  daarvoor betaald}  en 

 

15-01-2021 kwam voor de 7 keer een monteur over de vloer naam theo  dikke 10 voor hem  leuke en goede vent die kijk alles na  ook mijn laptop  die gaf mij de tip van je laptop pak de 5g verbinding heel slecht  

dus ik denk mischien lig het aan mijn laptop ik met goede moed naar winkel en blijkt  daar in de winkel 235 mb met kpn speedtest  ik ben verrast  en naar het naar kijken van laptop  terug naar huis  

en zet hem aan en wat blijkt nog net aan 30,6 mb op mijn laptop  

 

het gekke is de eigenaar van de winkel heeft  mij gezegd dat het bekent probleem is bij kpn  dat de uitvoer van de 5g niet goed is  en als klant wordt je aan het lijntje gehouden  meerderen testen gedaan hier bij mij in de buurt bij mensen binnen om te testen of het echt aan het  modem lig  7 van de 10 ziggo klanten top verbinding zonder aanpassing 236 -250 mb  op mijn laptop 

dus kpn  ik vind het nu eens tijd dat jullie eens over de brug komen  ik ben nu lang genoeg  in de zeik genomen  nu meerderen testen gedaan jullie modem  v10 is niet geschikt voor de 5g  en kom de mensen nu eens te gemoed voor de geleden kosten  korte uit leg  7 keer vrij moeten nemen eigen zaak  kosten gouw 1000 euro  2 schotels  200 euro  nu weer 5g ontvanger voor in mijn laptop 30.00  dan nog geen kosten voor  de wifi boven  die gaan al gouw naar 500 euro  dus gouw  1720 euro arme  voor die 5g dat kan niet zo de bedoeling zijn  ik hoop dat jullie nou eens echt wat gaan doen hieraan en de mensen niet zo in de zeik nemen 

 

vriendelijke groet pieter van lith

admin: reactie verplaatst naar eigen topic van de klant


Inderdaad heel raar dat er zoveel klachten zijn over wifi want het is zo simpel om goed wifi te hebben. Zet op strategische plaatsen bekabelde wifi versterkers neer en je hebt overal perfect wifi. Maarja de meeste mensen kopen voor honderden euro's  apparatuur die draait op wifi maar de apparatuur die het aan moet sturen mag niks kosten. Kabels trekken blijkt ook zoiets onmogelijks te zijn dus dan maar draadloze verbindingsrommel. Onbegrijpelijk!!


ik ben er al zo lang mee bezig en ze geven elke keer iets anders de schuld je koopt je gek aan spullen die hun zeggen dat maakt het beter nou echt niet dus


Ik heb hier een v10 met 3 experia wifi's, dus de bekabelde. Ik heb over het hele terrein inclusief gastenverblijf uitstekend wifi. gewoon zelf aangelegd. Dus waar gaat het dan fout bij jou?


de uit zending van 5g doet het niet de 2,4  heeft de overhand  daarom kom ik niet hoger dan 30 mb ongeacht  de schotels  

 

werk jij bij kpn  

 

 


ik heb psp 4  vanuit de schotel met bekabeling  36,3 mb ontvangst terwijl  hij bij de buren ziggo  klant 183 mb is 


zonder schotel


jullie willen het netjes houden dat snap ik maar ik mag best iets zeggen  over de gang van zaken als het niet te recht is  prima  maar ik zit nu  al zo lang met dit gezeur en klacht in sturen heeft ook geen zin geen reactie  wat  moet je dan doen en dan zeg je jij je wordt geholpen  kom zeg  makelijk is dit zeg ik heb foto,s gemaakt van berichten en ik ga maandag eens gezellig bij hoofd kantoor langs   fijne avond

admin: reactie verplaatst naar eigen topic. Off-topic reacties in andere topics worden nu zonder reactie verwijderd of verplaatst 


Nee puur hobbymatig zeg maar dat ik hier zit. Hier op het forum helpen klanten elkaar. Er zit hier zoveel veel kennis en mensen die weten waar het over echt over gaat. Als je problemen heb moet je gewoon hier zijn. Ook de moderators die bijspringen als we er niet uit komen zijn echt goed. Ik heb geen hoge pet op van de telefonische klantenservice om eerlijk te zijn alhoewel je het soms wel kan treffen.


eindelijk 1 die wel begrip heb  hehe ik heb al zoveel gedaan  en nou blijkt gewoon dat de 2,4  de overhand heeft   hoe krijg ik dat weg   nu heb ik een stickje gekocht die stoort weer met andere  signaal ik wordt er echt gek van   


Je kan ziggo niet vergelijken met kpn. Totaal ander netwerk. Ik zeg altijd de echte gamer doet het bekabeld. jij sluit een kabel aan op een schotel. Dan ben je al 50% van je snelheid kwijt als tegen zit.


Maar laten we nou eens bij het begin beginnen. Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres. https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/ graag een screeshot zonder je postcode plaatsen.


het zit nu aangesloten zo   van uit de meter kast heb ik schotel staan

 

in woonkamer nog geen 5-10 meter van kast  30 mb  zonder die stick  nu met stick  113mb dus iets beter maar ineens valt verbinding weer weg omdat de 2,4 signaal overpakt  dat moet niet mogen toch 

 

ik ga nu ook  wel draaid naar boven trekken maar dat zijn weer extra kosten  van 500 euro  bij kpn   

ik kan het zef niet doen   dus het moet gedaan worden ik vind dat gewoon jammer van mijn geld  ik heb het al niet  the best  en ze jagen je alleen maar op meer kosten 


 


deze is met 5g  stick


 


deze is normaal  dit doet hij elke keer zo


je hebt een vraag van mij overgeslagen:wink:


de kpn monteur heeft van uit de  modem  naar de hoofdschotel de bekabeling zitten en voor de rest alles via wifi signaal 

 

1 schotel in woonkamer voor de tv ontvanger  van uit de schotel naar tv ontvanger met bekabeling  

 

2 schotel staat  boven op slaapkamer voor 2 tv  precies het zelfde aangesloten  door monteur 


en voor de rest helmaal niks   alleen die schotels 

 

gister kwam theo een kpn montuer hier en die heeft  echt gezien dat de 5g signaal  niet doet  hij heeft mij computer gekeken en hij bekende  dat de signaal stoort met de 2,4 signaal ik krijg die niet uit 


En waar staat je modem?


 


hij haalde die dus niet weg sorry


Maakt niet uit. Je hebt dus echt een hele goeie verbinding met een goeie snelheid. Dus het probleem zit echt in het netwerk achter het modem. welk type modem heb je? Staat er op!


v10