Skip to main content

Sinds ik de box 12 van de KPN heb, heb ik problemen met de wake up light van de Phillips. Ik hoor dat veel mensen hier problemen mee hebben maar heb nog niet gelezen wat de KPN hier aan doet. Moeten wij als consument hier nu een oplossing voor vinden? Een wake up light van €200 die niet meer bruikbaar is door deze KPN box. Zou graag een reactie ontvangen waarin kosteloos een oplossing voor komt. Het is toch te gek dat je weer een apart apparaatje moet kopen om dit op te lossen

Als dit door het 2,4/5ghz verhaal komt. Daar is KPN al een oplossing voor aan het maken, die binnenkort via een update in zowel de Box12 als Superwifi’s komt. Hiermee zijn de 2,4 en 5ghz weer te scheiden om verbindingsproblemen op te lossen. Wanneer precies is nog niet duidelijk, maar het komt eraan.


@DennisA78 ik hoop dat dat snel gebeurd zodat ik weer blij wakker kan worden. Wordt dit ook kenbaar gemaakt als de update komt en hoe je dat dan kan scheiden om de verbinding tot stand te brengen, in leken taal 🙈


@DennisA78 ik hoop dat dat snel gebeurd zodat ik weer blij wakker kan worden. Wordt dit ook kenbaar gemaakt als de update komt en hoe je dat dan kan scheiden om de verbinding tot stand te brengen, in leken taal 🙈

 

Ja je krijgt bericht als je de update krijgt. En het makkelijkst is om de thuisapp te gebruiken dan. Daarin kun je je wifi beheren. Het hoofd wifinetwerk, gastennetwerk en straks een extra wifinetwerk. Wijst zich dan vanzelf.


Dat scheelt de app heb ik. Zal kijken of ik er dan uitkom maar iig bedankt voor uw reactie. Fijne avond nog.