Skip to main content

Sinds de monteur ons op een andere poort heeft gezet, zegt de playstation dat deze poort niet de ps ondersteunt, hoe kan dit verholpen worden?

 

Goedemiddag,

Is je PS verbonden via WiFi? Of met een kabel? Ik denk dat de monteur je op een andere poort in de centrale heeft gezet? Dat zou los moeten staan van je PS.


Verbonden via WiFi


Duidelijk! Hoever staat de PS vanaf je WiFi? Haal je direct bekabeld wel de juiste snelheid?


En zou je ook de exacte foutmelding kunnen geven?


Verbinden met internet wil niet en bij NAT staat mislukt.

We hebben wifi punten boven staan op de slaapkamer naast de mijne, de wifi doet het wel, maar kan niet verbinden met de internetkabel.

Er zit een internet kabel van de ps naar het draadloze internet kastje in het stopcontact


@Smidshof,

Dus als ik goed begrijp zit de PS aan een draadloos verbinding set in het stopcontact? En het kastje in het stopcontact via WiFi naar je modem? Klopt dat?


Ja klopt


Hoe werkt de WiFi via deze set? Is die wel snel en stabiel? 


Wifi is slecht, met kabel werkte altijd goed, tot dat de monteur is geweest.

Mijn zoon kan geen verbinding maken met het kastje zegt hij


@Smidshof,

Heb je de extra WiFi punt al eens naar factory reset gezet? En dan weer verbonden?


Hoi @Smidshof, welkom op ons forum! We denken altijd graag even mee. 
Vanuit KPN heb ik hier niet direct een kant en klaar antwoord op. 

  • Had je de reset al gedaan zoals King006 hierboven noemt?
  • Zat het vóór de monteur anders aangesloten met de kabel?
  • Hoe branden de lampjes op je apparaten en wat voor apparaten gebruik je precies? (welk type?)

Als je wilt kun je hier ook foto's plaatsen als dat makkelijker is!


Ik ga de reset proberen


@Smidshof is het nog gelukt de reset uit te voeren? Werkt alles weer naar behoren?


Alles doet het weer, dank jullie wel