Skip to main content

Goedemorgen,

Zoals al vele andere hier, heb ik precies het zelfde probleem. Alle topic’s doorgespit en dagen besteed om alles werkend te krijgen. Helaas tot geen succes.

Elke keer moet ik mijn netwerk vergeten, wifi uitzetten, aanzetten wifi wachtwoord invoeren en verbinden. Met een beetje geluk kan ik dan Call of Duty spelen. Helaas ben ik niet bekabeld boven en heb ik de mogelijkheid niet om boven bekabeld te spelen enkel met wifi. Heb alleen problemen op mijn PS5 voor de rest werkt alles op wifi. Krijg enkel elke keer een melding op PS5 reason: HUENEME - NEGEV.

Nog even en ik ga een andere modem aanschaffen…want denk dat dit echt aan het modem box 12/super wifi ligt.

Goedemorgen,

Ik heb precies het zelfde probleem. Alles geprobeerd en niet werkt. Elke keer krijg ik de melding reason: HUENEME - NEGEV!

Mijn netwerk moet ik dan op vergeten drukken, weer aanmelden ect ect, en dan met een beetje geluk kan dan spelen op de wifi netwerk. Belachelijke als ik zo alle reacties zie en lees, en vervolgens geen een KPN-er hier een oplossing voor heeft. Als ik de kabel eraan hang is er niets aan de hand. Maar als ik via de wifi wil spelen begint de ellende weer.

Echter kan ik niets anders sinds ik naar biven verhuisd ben.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Hi ​@Neles86, allereerst welkom hier. 

Ik zie dat je een SuperWiFi hebt, klopt dit? En heb je de PS5 ook hierop aangesloten? Heb je overigens iets aan deze oplossing in een ander topic? Mocht al het andere niet werken, zou je de modem en de SuperWiFi eens willen resetten? Ik leg graag uit hoe het resetten van je modem en SuperWiFi gaat.

Lukt het zo? 

Hi ​@Neles86, allereerst welkom hier. 

Ik zie dat je een SuperWiFi hebt, klopt dit? En heb je de PS5 ook hierop aangesloten? Heb je overigens iets aan deze oplossing in een ander topic? Mocht al het andere niet werken, zou je de modem en de SuperWiFi eens willen resetten? Ik leg graag uit hoe het resetten van je modem en SuperWiFi gaat.

Lukt het zo? 

Hi Alex,

Ik heb dit allemaal al gedaan. Vanavond ga ik een kabel rechtstreeks van mijn modem naar mijn superwifi trekken en aansluiten. Dan moet probleem opgelost zijn. Maar dit moet eigelijk niet kunnen. Ook heb ik een andere modem gekocht, dus voor mij zal dit opgelost zijn. Maar snap de frustratie van sommige leden wel die met de zelfde klachten zitten.

WiFi blijft lastig. Lag snap ik ook, via WiFi dan. En bekabeld lukt het dus wel? 

Ook heb ik een andere modem gekocht, dus voor mij zal dit opgelost zijn. Maar snap de frustratie van sommige leden wel die met de zelfde klachten zitten.

Mag ik ook weten welke modem je hebt gekocht en hoe je het hebt ingesteld? Fijn ook voor andere meelezers. 

WiFi blijft lastig. Lag snap ik ook, via WiFi dan. En bekabeld lukt het dus wel? 

Ook heb ik een andere modem gekocht, dus voor mij zal dit opgelost zijn. Maar snap de frustratie van sommige leden wel die met de zelfde klachten zitten.

Mag ik ook weten welke modem je hebt gekocht en hoe je het hebt ingesteld? Fijn ook voor andere meelezers. 

Hi Alex,

Als ik de kabel rechtstreeks van mijn modem naar de superwifi leg dan doet hij het gewoon. De Superwifi wordt dan denk ik een soort tweede modem. Ik heb een AVM Fritzbox 5690 Pro gekocht 

Die frustratie snap ik ook zeker. Ik zie op Reddit hier ook een flink topic over lopen met de meest uiteenlopende oplossingen en suggesties. Misschien hebben andere lezers er ook iets aan. 

Reageer