Ik heb een vreemd probleem, onze inmiddels 2e Ring deurbel 2nd generatie (de 1ste had dezelfde problemen) geeft soms de melding: “Wifi blocked by your network” en kan ik geen live beeld zien, er komen gek genoeg wel bewegingsmeldingen binnen (weliswaar zonder preview)
Soms werkt het prima voor uren achterelkaar, en dan ineens een paar uur niet, als voorbeeld tot vanmorgen 10:00 uur prima, tussen 10:00 en 16:00 uur niet meer, daarna kon ik ineens weer “live view” bekijken.
In de videohistorie zie ik wel dat er iets is geregistreerd maar kan het niet bekijken (No Video)
Voorheen was de Ring via mijn Unifi AP verbonden met KPN netwerk, uit wanhoop de Ring verbonden via Wifi van de Experiabox, maar ook dat bied geen solaas, exact hetzelfde probleem.
Signal strength = RSSI 52%
Ring Support heeft me de eerste keer een gloednieuw apparaat toegezonden, maar het nieuwe doet exact hetzelfde als de oude:
Soort gelijke: https://community.ring.com/t/unable-to-access-ring-blocked-ip-address/12832/3
Your internet service provider may also be able to assist you with any settings on your network, such as ensuring the ports and protocols are opened. I would recommend touching base with them if possible, just to make sure that these ports and protocols are opened as it will help our supp…
Heeft iemand dit eerder gezien?
Weet iemand hier wat de oorzaak kan zijn en wat eventueel de oplossing is?