Ik heb 3 samsung LED tv's en 2 blaupunkt xbooster stofzuigers.
Sinds KPN het netwerkgebeuren heeft veranderd heb ik de tv's aan moeten sluiten via de kabel, en ook nadat ik de stozuigers meerdere keren heb gereset krijgen die geen verbinding.
Met de eufy camera's had ik eerst ook problemen, maar die doen het nu wel weer.
Ik gebruik 2 KPN super wifi 2.0 wifi versterkers.
Er wordt gemeld dat je de xboosters moet resetten, gedaan, werkt dus nog steeds niet.
Inloggen op KPN THUIS via de mobiele telefoon en dan naar thuisnetwerk, geavanceerde opties naar ZTE lukt niet omdat ik geen idee heb wat het wachtwoord is.
Router “opsplitsen” wordt ook genoemd, maar ik heb zoals ik typte 2 versterkers dus heb het idee dat dat weinig nut heeft om alleen de router te switchen.
De mobiele telefoon en een verouderde lenovo laptop hebben er geen problemen mee, maar 2 oudere laptops kunnen ook de 2.4 hrtz niet vinden en moeten ook draaien via lan.
Dus...alle opties die er waren heb ik geprobeerd en tot zo ver is er niets veranderd. TV's en stofzuigers krijgen geen verbinding, een laptop en mobiele telefoon wel en ik weet niet meer hoe het op te lossen.
De oorzaak ligt bij KPN, maar een monteur die het zou moeten komen oplossen omdat de oorzaak bij de provider zelf ligt kost 75 euro.
Vandaar deze vraag hier op het forum om mee te beginnen :-)