recentelijk heb ik een VPN dienst aangeschaft om series te kijken die hier nog niet uit zijn.
nu wilde ik via mijn Chromecast de series streamen. Dit gaat helaas niet omdat mijn KPN ip op NL staat. Â
hebben jullie tips of mogelijke oplossingen?
ik ben een ICT leek .
gr
Desiree
Bladzijde 1 / 1
Laat je die Chromecast dan wel een VPN verbinding opzetten via die VPN dienst?
Bij welke streaming provider (Netflix, Disney+, HBO Max, etc) wil je die serie kunnen kijken?
Weet ook dat alle streaming providers pro-actief VPN verbindingen zullen proberen te blokkeren om zo misbruik van hun content (bekijken buiten de landen waarvoor deze vrijgegeven is) te voorkomen. Zodra ze weet hebben van de door de VPN dienst gebruikte IP adressen zullen ze die gaan blokkeren.
Nee ik weet niet hoe ik mijn (Google) Chromecast mee kan laten draaien op de VPN.
Â
Ik wilde Prime Video streaken vanaf mijn telefoon naar de tv zeg maar.
Nee ik weet niet hoe ik mijn (Google) Chromecast mee kan laten draaien op de VPN.
Dan zal de Chromecast Google TV zelf ook een VPN verbinding op moeten zetten maar ik weet niet of er ook VPN cliënt software beschikbaar is voor Android TV. Je kan daar even naar zoeken in de Google Play Store.
Weet wel dat het me niets zou verbazen als Prime Video die VPN dienst gaat blokkeren zodra ze deze in het vizier krijgt.
Thx voor de tip mbt tot Prime ik zal eerst even wat meer informatie gaan zoeken over hoe en wat. Dacht het is misschien snel geregeld. Â
wellicht zou een router uitkomst bieden.Â
Heb je geen chromecast met afstandsbediening?Â
Dat zou het wat makkelijker maken dan streamen vanaf je telefoon. Denk ik.
Heb je al eens op de laptop of pc geprobeerd te kijken?Â
Ik heb deze
Daar kan je geen VPN cliënt op installeren en dus zal casten via die Chromecast binnen de VPN niet gaan werken.
Dankjewel voor je reactieÂ
Â
Daar kan je geen VPN cliënt op installeren en dus zal casten via die Chromecast binnen de VPN niet gaan werken.
Â
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.