Skip to main content

Heey 

Hopelijk ga ik hier de oplossing vinden!

Sinds afgelopen woensdag ben ik op mijn nieuwe adres klant geworden bij KPN met een 1 Gbit pakket!

Nu heb ik dus sinds dat ik hier KPN heb het probleem dat ik mijn Shadow pc niet meer kan gebruiken op de UDP-stand van de launcher van Shadow pc want als ik verbinding maak en de UDP kies bevriest mijn muis en toetsenbord naar enkele seconden overigens is dit probleem er niet in de webversie of als ik verbind en de TCP keuze gebruik! alleen door die 2 keuzes ervaar ik enorme lag!

Ik heb zelf een KPN V12 BOX met daarop aangesloten 2 M4 Decos van TP-LINK in AP Modus!

Op mijn vorige KPN-installatie met dezelfde hardware was dit probleem er niet!

Ik heb zelf ook al met WARP getest zodat ik een vast IP heb en dan werkt UDP wel weer maar enorme snelheidsverlies

 

 

https://support.shadow.tech/en_US/articles/connection-network/tips-to-improve-latency/6526aa7b9cd3395047a6ac83 lees de handleiding van jouw shadow PC goed door om op deze link te klikken. 

Daarna moet jouw shadow pc gaan werken. 

https://support.shadow.tech/en_US/articles/connection-network/using-an-antivirus-or-firewall-with-shadow/64e48d3204a01d0067a5fae1

https://support.shadow.tech/en_US/articles/connection-network/how-to-make-your-firewall-compatible-with-shadow/64e48d3204a01d0067a5fae4 hier zijn ook de rest van de handleiding van jouw shadow PC 


Dit heb ik zelf ook allemaal al uitgelopen!

Het lijkt er meer op dat het probleem word veroorzaakt door mijn TP-Link M4 Decos

Heb net namelijk mijn PC gekoppeld aan het modem en toen was er geen probleem


Welkom op de community @Daniël Unutan, goed dat je hier je vraag stelt!

Even samengevat:

  • Je Shadow PC doet het naar wens als je rechtstreeks verbonden bent met je V12
  • Je Shadow PC doet het ook als je de M4 Decos er tussen hebt en de webversie gebruikt óf een andere instelling gebruikt

Wat dus niet goed werkt, is de combinatie van de V12 met je M4 Decos én de UDP-stand van de launcher 🤔

Je geeft aan dat je op je nieuwe adres nu een KPN 1Gb aansluiting hebt, hoe was dit op je vorige adres geregeld? Had je toen die M4 Decos al in gebruik? En wat voor modem was daar aangesloten?


Welkom op de community @Daniël Unutan, goed dat je hier je vraag stelt!

Even samengevat:

  • Je Shadow PC doet het naar wens als je rechtstreeks verbonden bent met je V12
  • Je Shadow PC doet het ook als je de M4 Decos er tussen hebt en de webversie gebruikt óf een andere instelling gebruikt

Wat dus niet goed werkt, is de combinatie van de V12 met je M4 Decos én de UDP-stand van de launcher 🤔

Je geeft aan dat je op je nieuwe adres nu een KPN 1Gb aansluiting hebt, hoe was dit op je vorige adres geregeld? Had je toen die M4 Decos al in gebruik? En wat voor modem was daar aangesloten?

Klopt inderdaad hardware is hetzelfde gebleven zowel een v12 box als de decos


Hmm, als alles verder hetzelfde gebleven is, is het mij eerlijk gezegd een raadsel waar dit aan zou kunnen liggen @Daniël Unutan Of was het een ándere V12? Als dat het geval is, zou het kunnen dat je daar wat anders had staan in de instellingen. 

Dit valt buiten de ondersteuningsvoorwaarden van de klantenservice dus ik weet hier zelf verder te weinig van om advies te kunnen geven. Ik hoop dan ook dat er anderen aanwezig zijn hier die je wel verder kunnen helpen! Heeft @Frans123 misschien nog meer tips?


ik zie nog geen andere reacties hier @Daniël Unutan, maar heb je zelf misschien al een oplossing gevonden?

Zo nee, mocht jouw modem al draaien op de nieuwe KPN software, dan zou je nog eens kunnen kijken naar het volgende artikel:

 


Reageer