Skip to main content
Antwoord

Sinds laatste update voor KPN Experia Box V10 zijn airco en omvormer offline

• July 13, 2025
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Hoi, wij hebben een V10 maar na de laatste update na melding van KPN is de airco ontkoppeld en ook de stick in de omvormer van de zonnepanelen.

Ik lees verschillende berichten over een extra netwerk 2,4ghz an zetten. Maar als ik inlog op mijn modem zie ik nergens deze optie (zte modem inlogscherm). Iemand die hier meer thuis in is? Kan ik ook een wifi punt de 5ghz uitzetten en alleen op 2,4 laten draaien?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Yvon83, het is niet de bedoeling dat er na een update minder dingen werken natuurlijk. Welke versie van de software staat er nu op jouw V10? 

Als dit de nieuwe versie is, is het mogelijk om daar een Extra Wifi netwerk op in te stellen, waarbij alleen de 2.4 GHz band wordt gebruikt: 

Met de oude soft​​ware kan dat niet. Als je die nog hebt kan de 5 GHz en 2.4 GHz netwerken verschillende namen geven: 

Als je bent overgegaan naar de nieuwe software en bij de oude software de netwerken had gescheiden, zal het 2.4 GHz netwerk automatisch al het Extra Wifi netwerk geworden zijn. Dat leggen we hier uit: 

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 16, 2025

Hoi ​@Yvon83, het is niet de bedoeling dat er na een update minder dingen werken natuurlijk. Welke versie van de software staat er nu op jouw V10? 

Als dit de nieuwe versie is, is het mogelijk om daar een Extra Wifi netwerk op in te stellen, waarbij alleen de 2.4 GHz band wordt gebruikt: 

Met de oude soft​​ware kan dat niet. Als je die nog hebt kan de 5 GHz en 2.4 GHz netwerken verschillende namen geven: 

Als je bent overgegaan naar de nieuwe software en bij de oude software de netwerken had gescheiden, zal het 2.4 GHz netwerk automatisch al het Extra Wifi netwerk geworden zijn. Dat leggen we hier uit: 

Â