Skip to main content

Beste mensen van de kpn ik heb pas van u het modem 10A ontvangen en kom er ook niet in stuur mij aub de 12 op.

Dit is zo slechte service u stuurt een modem 10 a die ik niet kan benaderen 

Hoi @cor01, ik kan je V10A helaas niet omruilen voor een V12. Ik begrijp uit je andere topic dat je last hebt van slecht wifi. Zou je hiervoor onze online wifimanager eens willen doorlopen en met je resultaten een nieuw topic aan willen maken? Een collega of ikzelf help je daar graag verder.


Dag Thomas

Ik ga nu niet via de online wifimanager iets doen straks loopt het modem vast en kan ik niks meer herstellen en heb ik geen internet en tv meer.

Vorige keer wel 5 collega’s gesproken en alles doorgenomen kijk maar in de lijst van klachten die jullie bijhouden.

(ik had de V10 en jullie  adviseerde de V10A)


Hoi Cor, ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt. 
Je V10a zou niet vast moeten lopen van de wifimanager. Ik begrijp dat je graag een V12 wilt maar die kan ik je helaas niet toesturen. Een experiabox wordt alleen omgruild als deze defect is en waar mogelijk zul je de zelfde ontvangen als je nu hebt.
Ik vrees dat we het dus toch met de V10a moeten doen. 


Dag Thomas,

Ik ga echt niet iets proberen als ik niet de zekerheid heb dat ik niet kan inloggen in het modem.

KPN heeft aangeraden de V-10A als het product niet voldoende doet vind ik ook dat KPN met een oplossing moet komen,  Ik betaal mijn rekeningen ook bij jullie en dan hebben jullie ook de verplichting goede wifi te leveren  (KPN is zeker niet de goedkoopste ) dus wat meer service zou mogelijk moeten zijn


Er zijn duizenden v10a's in omloop maar waarom kan je niet inloggen dan? Wat gebeurt er als je het probeert?


@Joep1965 zie dit topic: Kan niet inloggen v10A - certificaat mijnmodem.kpn is verlopen


Thanks @RBxx Ik heb dit verhaal niet gevolgd maar ik snap de commotie. 


Ik help je graag met het zoeken naar een oplossing, de wifimanager is wel echt de eerste stap voor een slechte wifi verbinding. Dit is iets wat ik niet op afstand voor je kan doen.

Om in te kunnen loggen op de experiabox zijn er gelukkig nog verschillende work-arounds:

TSR schreef:

 

Open uw browser in “incognitomodus” typ dan de url in:192.168.2.254 eventueel moet je onderin klikken op doorgaan (de txt verschilt per browser)


 


 

Dan "Geavanceerd" klikken. En vervolgens kun je mogelijk op "Toch doorgaan (onveilig)" klikken. Of iets in die trend.


Beste Thomas, zie bovenstaande melding ik ga echt niet op iets klikken, straks doet het modem niet meer en ik erg van afhankelijk met thuiswerken.

Ik kan er niks aan doen dat KPN spullen levert die niet doen wat ze moeten doen en dat u certificaten laat verlopen.

Nogmaals mijn verzoek om het nieuwe 12 modem te leveren.


Het modem gaat er niet mee ophouden door iets aan te klikken. Ik krijg eigenlijk de indruk dat u per se een v12 wil...


Op dit moment is dit de enige manier om in te loggen in de webinterface van het modem.
Zoals ik eerder noemde kan ik je geen V12 opsturen.