Skip to main content
Vraag

Slechte wifi en Sonos verbindt niet meer na onderhoud 's nachts

• June 13, 2025
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Frustrerend herkenbaar. Hier Sonos na werkzaamheden in de nacht door kpn niet meer te verbinden. Slechte wifi sinds die werkzaamheden. KPN waar ben je mee bezig vraag ik me dan af, eindelijk werkte het allemaal lekker, laat het dan zo draaien!

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

2 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Sidonia, niet fijn dat je verbinding niet lekker meer werkt. We denken hier in de community graag met je mee.

Ik moet wel zeggen: werkzaamheden in ons netwerk hebben geen invloed op je wifi. Je wifi verbinding is puur je draadloze verbinding in huis. De kwaliteit van die verbinding is van veel factoren afhankelijk, zoals de wifi instellingen in je modem en eventueel wifi versterkers, en de storingsbronnen en signalen in je omgeving. 

Kan je meer vertellen over hoe jouw thuisnetwerk eruit ziet: Welk modem heb je? Heb je ook wifi versterkers en zo ja, welke? Zijn er verder al dingen die je hebt geprobeerd om je wifi te verbeteren? En wat ervaar je precies aan de verbinding? 

Alle details zijn welkom! Alleen met voldoende informatie kunnen we je hier goed op weg helpen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 16, 2025

Na de werkzaamheden van kpn werken mijn Sonos boxen niet meer. Na een hoop gedoe werkt dat uiteindelijk wel weer. 
mijn camera’s rondom het huis moeten opnieuw ingesteld worden, dat heb ik al vaker gehad. Kosten voor de monteur vanwege de kpn werkzaamheden voor de klant zelf. 
ik heb de expedia box V 10