Skip to main content

Ik had zeer slechte wifi thuis. Van alles al geprobeert, maar niks helpt. Dus nu heb ik Tp link n300 wifi extender gekocht. Wifi is nu prima maar alle tv zenders haperen. Sowieso vaak storing met de experiabox v8. Regelmatig moet ik hem resseten, omdat hij dan in storing slaat. Dan doet niks het meer. Met online gamen nogal frustrerend. Zou het gewoon aan de experiabox liggen??

Hoi Cornelis, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Hoe is alles nu precies aangesloten? Heb je iets van een netwerkschema voor me? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. :) 
 


Hoi Alex_P

Bedankt voor de reactie. Er is gister een kpn monteur langs geweest en die heeft de experiabox v8 vervangen door een v10. WiFi is nu al een stuk beter. En de snelheid is ook aardig omhoog gegaan. Dus de wifi extender kan in de kast. Wel raar dat de kpn monteur helemaal geen storing kon zien. Terwijl de v8 toch wel 2x per week fout had met dns. Waardoor ik hem moest resetten. Maar ik hoop dat het nu is opgelost.

Mvg.  C. Vd Weg


Hi Cornelis. 

Het kan ook zijn dat hij het op dat moment niet kon zien. Wel fijn om te lezen dat alles nu (hopelijk) goed werkt en blijft werken.