Skip to main content
Antwoord

slechte wifi, wifiversterkers kosten €149,-

• March 1, 2021
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

wij ondervinden slechte wifi en na de check via mijn KPN krijg ik het advies WIFI versterkers te kopen voor € 149,-. Belachelijk in mijn ogen. Als ik nieuwe klant wordt krijg ik er gewoon 2 kado. Nu ben ik al jaren vaste klant en moet hiervoor betalen. Hebben jullie een passende oplossing.

met vriendelijke groet,

Coert Schemmekes

Beste antwoord door Thomas van KPN

Goedemiddag @Coert, welkom op het forum!
Als de wifimanager constateert dat je slecht wifi érgens in huis hebt (onder de 20Mbit/s) zal deze ook gratis Experia wifi's aan moeten bieden.
Als de verbinding overal in huis boven de 20Mbit/s zit is de conclusie eigenlijk dat je wifi genoeg is en kun je betaalde wifversterkers kopen als je meer bereik en hogere snelheden wilt halen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemiddag @Coert, welkom op het forum!
Als de wifimanager constateert dat je slecht wifi érgens in huis hebt (onder de 20Mbit/s) zal deze ook gratis Experia wifi's aan moeten bieden.
Als de verbinding overal in huis boven de 20Mbit/s zit is de conclusie eigenlijk dat je wifi genoeg is en kun je betaalde wifversterkers kopen als je meer bereik en hogere snelheden wilt halen.