Skip to main content

Hallo,

ik heb een Doorguard XS slimme deurbel met camera gekocht.
Deze heb ik via de appSHB SmartHome verbonden met Experiabox V10.
Om de haverklap gaat mijn bel offline en krijg deze dan na heelveel proberen weer aan de praat. Het WiFi signaal buitenĀ bij de bel is optimaal( geschikt voor 4K beelden).Kan het zijn dat er iets mis is met de instelling op Experiabox.

Graag verneem ik van U wat ik hieraan kan doen.

Groetjes

FransDohmen

Ā 

Ā 

Hoi @fransiet,Ā 

Welkom terug op het KPN Forum. Niet fijn dat je een probleem ondervindt met de slimme deurbel. Er zijn tegenwoordig ontzettend veel (smart) apparaten op de markt die verbonden kunnen worden met Wifi. Helaas hebben we vanuit KPN voor al dit soort apparaten geen specifieke instructies en stappen om problemen daarmee op te lossen beschikbaar. Hopelijk zijn er andere gebruikers die je kunnen helpen of je zou eens navraag kunnen doen bij de fabrikant van de betreffende deurbel. Succes in ieder geval!Ā 


Ik ben er achter gekomen dat door de Installatie van de Super WiFiā€™s ,Ā WiFi was uitgeschakeld in de Experiabox V10. Door in te loggen opĀ de Experiabox, WifiĀ aan gezet en het probleem is opgelost.

Ā 


Ik ben er achter gekomen dat door de Installatie van de Super WiFiā€™s ,Ā WiFi was uitgeschakeld in de Experiabox V10. Door in te loggen opĀ de Experiabox, WifiĀ aan gezet en het probleem is opgelost.

Ā 

Maar de WiFi van de V10 zal vanzelf weer uit gezet worden als er "super"WiFi's of Experia WiFi's aangesloten zijn. Jouw "oplossing" zal helaas dus tijdelijk zijn.


Reageer