Skip to main content

Beste KPN’ers,

Sinds vandaag internet van KPN thuis alleen loop ik tegen het volgende probleem aan:

Ik heb 13 slimme lampen in huis, hiervan kan ik er maximaal 11 verbinden. Als ik er 1 verwijder en een andere toevoeg werkt dit wel. Als ik een 12e probeer toe te voegen blijft deze oneindig laden en geeft uiteindelijk aan dat het installatieproces in onderbroken. Ook valt mij op dat mijn wifi constant aan en uit gaat op mijn telefoon als ik de 12e lamp probeer te verbinden. De lampen zijn van het merk homeylux net als de app. KPN modem is de Experia Box v10.

Zou het mogelijk kunnen zijn dat er iets in mijn router dichtstaat waardoor er een restrictie ontstaat om meer apparaten te verbinden?

Ik hoor het graag, bij voorbaat dank!

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoeveel apparaten heeft u totaal op de WiFi? Er is namelijk wel een beperking. Maar weet niet precies wat het maximum is.


In dit topic verteld @Denise_ wat het maximum is:

https://forum.kpn.com/modems-123/hoeveel-apparaten-kan-je-maximaal-op-de-experia-box-v10-aansluiten-555186?postid=1437077#post1437077


Hoeveel apparaten heeft u totaal op de WiFi? Er is namelijk wel een beperking. Maar weet niet precies wat het maximum is.

Niet meer dan 15, dat zou dus het probleem niet moeten zijn… denk dat het toch aan de “kwaliteit” van de slimme verlichting ligt in dit geval..


U gebruikt toch niet het gastennetwerk? 


U gebruikt toch niet het gastennetwerk? 

Zeker niet! Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat er veel meer mensen zijn die het probleem hebben met dit merk verlichting. Alles gaat dus retour! Bedankt voor de hulp.


U gebruikt toch niet het gastennetwerk? 

Zeker niet! Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat er veel meer mensen zijn die het probleem hebben met dit merk verlichting. Alles gaat dus retour! Bedankt voor de hulp.

Zou je aan kunnen geven om welk merk het gaat? Dat kan anderen behoeden tegen dezelfde problemen aan te lopen.

 

Edit: ik zie het al staan in je startbericht (Homeylux)


U gebruikt toch niet het gastennetwerk? 

Zeker niet! Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat er veel meer mensen zijn die het probleem hebben met dit merk verlichting. Alles gaat dus retour! Bedankt voor de hulp.

Zou je aan kunnen geven om welk merk het gaat? Dat kan anderen behoeden tegen dezelfde problemen aan te lopen.

 

Edit: ik zie het al staan in je startbericht (Homeylux)

Exact! Was een leuk probeersel voor een mooie prijs maar dan toch maar gewoon Philips Hue aanschaffen.