Beantwoord
Sma omvormer werkt niet met experiabox10
Ik heb een sma omvormer STP 5000TL-20 435.
Vanaf het moment dat ik een experiabox10 heb, werkt de site sunnyportal.com niet meer. Er komen geen waardes binnen en zie dus niet meer de status/opbrengst van de Sma omvormer.
De applicatie sunny explorer werkt wel gewoon en zie ik de status/opbrengst.
Heb de sma omvormer met een UTPkabel verbonden met de experiabox v10.
op de sma site het stappenplan gevormd:
Via applicatie sunny explorer de omvormer een vast IP-adres gegeven 192.168.0.170 (i.p.v. DHCP)
Vervolgens op de experiabox v10 ingelogd en in de DMZ het IP-adres 192.168.0.170 ingevuld. Tevens in portforwarding het IP-adres 192.168.0.170 ingevuld
nog steeds geen data zichtbaar in sunnyportal.com
wie kan mij meer informatie geven hoe dit op te lossen of wat kan ik checken?
Vanaf het moment dat ik een experiabox10 heb, werkt de site sunnyportal.com niet meer. Er komen geen waardes binnen en zie dus niet meer de status/opbrengst van de Sma omvormer.
De applicatie sunny explorer werkt wel gewoon en zie ik de status/opbrengst.
Heb de sma omvormer met een UTPkabel verbonden met de experiabox v10.
op de sma site het stappenplan gevormd:
Via applicatie sunny explorer de omvormer een vast IP-adres gegeven 192.168.0.170 (i.p.v. DHCP)
Vervolgens op de experiabox v10 ingelogd en in de DMZ het IP-adres 192.168.0.170 ingevuld. Tevens in portforwarding het IP-adres 192.168.0.170 ingevuld
nog steeds geen data zichtbaar in sunnyportal.com
Beste antwoord door Tvdsluijs
Groover2018 schreef:
Zou ook DNS kunnen zijn of je moet je SMA een harde reset geven (alle stroom er af). Ik had het zelfde probleem en heb het nu aan de praat. Ik heb nogal wat handelingen moeten doen dus ik heb er even een handleiding over geschreven, wellicht dat het anderen ook helpt!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.