Skip to main content

Inmiddels 2 jaar verder. Is er nu een oplossing voor dit probleem? Heb verschillende vpn producten en geƫxperimenteerd met ydp en tco maar de snelheid gaat nog steeds drastisch omlaag met een vpn. Dus onwerkbaar. Mijn werkgever kan me 9ok niet helpen. Mogelijk heeft KPN progressie gemaakt op dit onderwerp?

Groeten,

Louis.

Tilburg buitengebied.

Ā 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topicĀ 

Klopt. VPN maakt alleen gebruik van het DSL gedeelte.


Is Ziggo of Delta beschikbaar bij u? Zo nee, dan is verhuizen de enige oplossing denk ik...


Haha, verhuizen? Nooit, veel te mooi hier...:-).

Ziggo wil niet aansluiten. Delta nog niet geprobeerd, wel een idee. Die zijn behoorlijk actief en hebben misschien wel budget vrijgemaakt voor het buitengebied.

Hoewel, buitengebied in NL? Nederland verstedelijkt razendsnel. Hier kennen we geen echt buitengebied. Hooguit dunner bevolkt gebied.Ā 

Ā 


Ook ik ondervind dezelfde problemen. Zou tijd worden voor een oplossing. Misschien een 4G modem met onbeperkt sim only van KPN? En dan niet onbeperkt zoals TELE2 dat doet (12Gb en 2Gb per keer opwaarderen), maar echt onbeperkt.Ā 


Ook ik ondervind dezelfde problemen. Zou tijd worden voor een oplossing.

Ik vrees dat die er nooit komt...

Misschien een 4G modem met onbeperkt sim only van KPN? En dan niet onbeperkt zoals TELE2 dat doet (12Gb en 2Gb per keer opwaarderen), maar echt onbeperkt.Ā 

Dat heeft KPN ook. Precies hetzelfde. Maar mag officieel niet in een modem gebruikt worden. Alleen in een mobiele telefoon.

Echt onbeperkt via 4G voor gebruik in een modem heeft KPN niet. Dat is ook helemaal geen echte oplossing. Als daar veel gebruik van gemaakt zou worden, dan zou het mobiele netwerk overbelast raken.