Afgelopen maandag heeft Uw monteur kpn ingestalleerd. Had eerst ziggo. Nu werken de computer en de laptop en de telefoons goed op de nieuwe wifi. Alleen de camera's en het sonos systeem krijg ik niet geinstalleerd. Ze herkennen de wifi niet. Heb alles geprobeerd.
Hallo ​
Het beste is de spullen te resetten naar fabriekswaarden en te her-installeren als nieuw uit de doos.
Succes.
En ook even kijken of 2,4 ghz aan staat Sonos maakt hier gebruik van.
Ook de meeste wifi camera's doen nog 2,4 ghz.
En wat JanD zegt even je apparaten resetten.
Welkom op de community ​
Hallo Jasper,heb alles gereset,maar de sonos wordt nog steeds niet herkent.Ook via de hulplijn ,die meekeken op mijn computer.Heeft de Box12 omgezet van G6 naar G5.Toen werkte de deurbel wel weer.Alleen de rest nog niet
Het kan zijn dat de deurbel geen ondersteuning heeft voor Wifi6 (802.11ax), wel voor Wifi5 (802.11ac). Het omzetten daarvan kan dat verschil gegeven hebben.
Het kan ook zijn dat de Sonos alleen 2.4 GHz wil, en geen 5 GHz pakt. Dat kan je ook in het modem zelf aanpassen, zoals Menno al voorstelt. Is dat daarbij niet bekeken?
Hallo Jasper.Nee, Nog niet naar gekeken. Zit nu tot 20 december in buitenland. Zal ik dan na dietijd weer de hulplijn bellen, en meteen contact opnemen ??  Groetjes
Vanuit het buitenland is dat niet handig inderdaad, aangezien je er op dat moment niet bij kunt. Bij terugkomst kan je dat doen, als het uitkomt. Ik zou wel eerst rustig uitpakken etc hoor. Goede reis nu eerst verder!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.