Skip to main content

Ik kreeg een mail van KPN met een code voor 2 gratis wifi punten.

Echter heb ik een FritzBox en geen Experiabox… Werkt het dan wel?

Ik heb niet echt een noodzaak om deze punten te bestellen omdat ik al een Unifi netwerk heb voor de wifi. Als ik deze bestel, is dat dan in bruikleen? Of kan ik ze ook aan mijn ouders geven die wel een ExperiaBox V10 hebben?

Euhm... is deze mail echt van KPN? Bent u net overgestapt ofzo? Of speelt KPN vandaag voor sinterklaas?

Maar je kunt ze aan je ouders geven. Verzeker je er wel van dat de mail van KPN is. En dat de link waarop je klikken moet ook echt naar de KPN site gaat...


Het lijkt legit. Maar not sure…

 

Ben al 3 jaar klant bij KPN, dus niet recent overgestapt.

 

Zo begint de mail:

 

 


Het mailadres moet je naar kijken. De afzender. Ik denk dat het onzin is. KPN kan de "wifikwaliteit" helemaal niet meten.


@Nick83 Heb KPN gebeld, het is idd legitiem.

Een kleine groep abonnees krijgt deze aanbieding omdat die mensen veel klachten hebben ingediend over de wifi. Echter heb ik nooit geklaagd, maar ik mag toch gebruik maken van de actie.


Bijzonder... 


@PeterG  heeft deze e-mail ook vandaag ontvangen. 

 

Wel typisch. Dagelijks zie ik hier topics van klanten met slechte Wifi die gratis SuperWifi willen ontvangen. En nu geven ze het kado aan klanten die thuis prima Wifi hebben.  


@PeterG  heeft deze e-mail ook vandaag ontvangen. 

 

Wel typisch. Dagelijks zie ik hier topics van klanten met slechte Wifi die gratis SuperWifi willen ontvangen. En nu geven ze het kado aan klanten die thuis prima Wifi hebben.  

Ja... dit euhm... op zo'n manier vraag je om heel veel gezeur lijkt me. 


Ha @PanaromicTiger, welkom! Het klopt helemaal! We hebben op basis van een aantal criteria een kleine groep klanten deze mail gestuurd. Deze zou in principe moeten gaan naar klanten die er écht baat bij hebben, bijvoorbeeld doordat zij meerdere malen melding van slechte wifi hebben gemaakt. Jouw gegevens zet ik door naar de collega die erover gaat: het is, als ik jouw verhaal begrijp, op jou niet helemaal van toepassing. Goed dat je je hier meldt, daar leren we weer van en wellicht kunnen we e.e.a. aanpassen voor een volgende keer.

 

 


@Marcia_ 

Bedankt voor de terugkoppeling. Het was op mij inderdaad niet echt van toepassing.

Ze staan nu bij mijn ouders, ook KPN klant, zij hadden inderdaad wel slechte wifi in bepaalde plekken van de woning. Ik kan zeggen dat zij er wel heel blij mee zijn, ze hebben nu in de hele woning goede wifi en het is allemaal merkbaar sneller ook met de speedtests.


Wat fijn! Goed om te lezen dat ze heel goed terecht gekomen zijn 🙂.