Skip to main content

*Ik heb de volgende vraag over de status van mijn KPN Thuis abonnement. Deze staat namelijk nog steeds “apparatuur aansluiten” terwijl ik sinds 4 oktober al een werkende verbinding heb dus dit is nogal raar.

 

Nu staat er in MijnKPN bij het kopje producten niks vermeld en bij het kopje overzicht wil ie helemaal niks tonen dus daar zit beide iets niet helemaal goed.

 

*Als tweede vraag over de WiFi Manager. Deze geeft elke keer dezelfde soort “foutmelding” en dat is behoorlijk vervelend want ik wilde uitzoeken hoe ik het signaal boven kan verbeteren en hoe ik daarnaast tegen korting KPN SuperWiFi 2 punten kan bestellen.

 

Ik heb het glasvezelaansluitpunt al twee minuten van de stroom afgehaald maar dat bood helaas geen soelaas.

 

Ik vermoed zelf dat het tweede probleem van het niet werken van de WiFi Manager te maken heeft met het eerste probleem maar ik hoor graag iemand anders zijn of haar oordeel erover en dan ook graag een oplossing ervoor.

 

 

Hallo @Varg heb je misschien een eigen router aangesloten i.p.v. door KPN in bruikleen verstrekte router.

Dat kan een oorzaak zijn.

 


Hallo @Varg heb je misschien een eigen router aangesloten i.p.v. door KPN in bruikleen verstrekte router.

Dat kan een oorzaak zijn.

 

Daar kan ik kort over zijn: Nee.


Hoi @Varg en bedankt voor je bericht!

Ik ben meteen even mee gaan kijken en zie dat je aansluiting volgens ons systeem nog 'in levering' is. De praktijk sluit daar natuurlijk niet op aan omdat jij inmiddels verbinding hebt via de glasvezel. Zou je de Experia Box eens een harde reset willen geven door met een paperclip/tandenstoker het reset gaatje in te drukken? Ik heb goede hoop dat onze systemen er hier dan voor gaan zorgen dat je order alsnog doorloopt. Laat je me weten wanneer je in de gelegenheid bent om je Experia Box een harde reset te geven? Dan kan ik meteen kijken of dit voor het gewenste resultaat zorgt. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn dan schakel ik verder, links - of rechtsom gaan we dit voor je fixen!


Hoi @Varg en bedankt voor je bericht!

Ik ben meteen even mee gaan kijken en zie dat je aansluiting volgens ons systeem nog 'in levering' is. De praktijk sluit daar natuurlijk niet op aan omdat jij inmiddels verbinding hebt via de glasvezel. Zou je de Experia Box eens een harde reset willen geven door met een paperclip/tandenstoker het reset gaatje in te drukken? Ik heb goede hoop dat onze systemen er hier dan voor gaan zorgen dat je order alsnog doorloopt. Laat je me weten wanneer je in de gelegenheid bent om je Experia Box een harde reset te geven? Dan kan ik meteen kijken of dit voor het gewenste resultaat zorgt. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn dan schakel ik verder, links - of rechtsom gaan we dit voor je fixen!

 

Laat het nu zo zijn dat ik vandaag thuis ben dus ik ga deze actie gelijk tot uitvoering brengen!

 

edit: de situatie is nog precies hetzelfde want ik krijg nog steeds dezelfde meldingen in beeld.

 

Ik wil trouwens nog even vermelden dat ik een switch tussen het modem en mijn PC heb zitten en ik heb daarnaast de TV decoder niet aangesloten want ik maak gebruik van de KPN TV app.

 

edit 2: Kun je van de modem instellingen ook een backup maken?


Ik kan verheugd melden dat mijn verbinding zojuist volledig actief is geworden en dat, zover ik kan zien alles nu werkt! 👍🏻😀


Ik kan verheugd melden dat mijn verbinding zojuist volledig actief is geworden en dat, zover ik kan zien alles nu werkt! 👍🏻😀

Super, heel fijn om te lezen @Varg! Ik had een ticket aangemaakt en dat hebben ze gelukkig heel snel opgepakt 🙂 Mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag!