Skip to main content

Hoi,

Door een huishoudelijk ongevalletje is de stekker van de wifi versterker stuk. Vervelend, want daar heb je geen reserve van. Kan ik een nieuwe bestellen? Met de wifi versterker zelf is niets aan de hand. Het gaat alleen om de uitgang (kabelbreuk) snoertje van de stekker naar het stopcontact.

Hoor graag!

 

Hoi @hnkstl, welkom hier. 

Balen zeg dat het stekkertje kapot is gegaan. Kan natuurlijk een keer voor komen, maar probeer het volgende keer te voorkomen. 😉 Ik heb zo niet de mogelijkheid om een na te sturen. Wel ik mijn collega uit ons distributiecentrum gevraagd of zij dat kunnen. Dus hopelijk komt er snel een jouw kant op, maar dat komt vast goed. 

 


Thanks @Bart_Z , super! Ik zal de schoonmaakster streng toe spreken 😊. Ze was met de stofzuigerslang blijven haken achter het stekkertje. Ik hou de post in de gaten, nogmaals dank 👍🏻


Zojuist bevestiging gehad dat een nieuwe voeding onderweg is. Komt dus helemaal goed. 🙂 En niet te streng zijn voor de schoonmaakster he. :P


Klopt- heb sms-je gehad.  Dank voor de goede service. (Schoonmaakster wordt niet ontslagen hoor 😏)


Helemaal top. Mocht er nog weer eens iets zijn, zien we graag een topic verschijnen. Goed weekend alvast.


Dank @Bart_Z  - zojuist ontvangen. Helaas niet de goede :thinking: . Ik kreeg een zwarte Experia WIfi versterker. Maar ik heb juist twee van die ronde witte superwifipunten ..…

Het stekkertje van die zwarte past helaas niet op de ingang van de witte. En poging 2 om de andere wel werkende witte versterker te verbinden met de zwarte gedaan, maar die twee kregen geen conncetie. Zelfs niet na reset. De witte gaat in stand rood na enkele minuten.

Om het geheel draadloos te houden heb ik dan toch graag een aansluiting voor de power ingang van de witte (zgn. Super WIfi) . Desgewenst stuur ik de zwarte retour…

Ik hoor het graag

 

groeten,

Henk


Moet ik nu ontslagen worden? Jammer dat de goede niet zijn gestuurd. Leek er op dat je die had, maar helaas. Ik heb mijn collega's gevraagd een juiste op te sturen. Ik ben benieuwd. De verkeerde mag dan wel terug


Hoi @Bart_Z  - dankjewel. Ik heb de spullen inmiddels binnen en alles werkt weer naar behoren.

De schoonmaakster hebben we een weekje vrij gegeven, dan kunnen we er in ieder geval van genieten voordat ze weer komt. :-)

Dank voor de service, jij mag bljiven! Het zwarte kastje is vandaag retour gegaan.


Top! 

Jullie dus een weekje goede diensten, de schoonmaakster een weekje rust en ik mag blijven. Win win win volgens mij. ;)

Mocht er nog weer iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen. Voor nu nog een fijne avond.