Nadat we maanden hele trage internet hadden is de experia box vervangen voor de experiabox 12.. Dit is 2 weken goed gegaan en sinds dien is de wifi bar en boos slecht. Hij valt meerdere keren per dag gewoon weg en dan zeker voor uur of langerĀ
Er is al een monteur langs geweest maar op dat moment natuurlijk geen problemen. Hij gaf aan dat wifi versterkers zouden helpen. Ik vind dat als we op de beneden verdieping zitten de wifi gewoon goed moet zijn en dat je als jarenlange klant dan niet voor een hoop kosten moet worden gesteld. Dus niet gedaan. Maar het is nu weer al dagen slecht. Ik neig er naar om over te gaan stappen want ik voel me niet geholpen. Nieuwe klanten worden gelokt met wifi versterkers, wat in mijn ogen al vreemd is want het moet gewoon in basis al goed zijn je betaald een flink abonnement iedere maand. Maar bestaande klanten die al tig jaar lid zijn die moeten zelf voor deze kosten opdraaien? Omgekeerde wereld lijkt me.Ā
Ik kijk het nog 1 week aan en anders zit er niets anders op dan op te zeggen en over te stappen.
Of iemand hier moet nog een hele goede tip hebben om de wifi stabiel te krijgen.Ā
Inloggen op de wifi manager van KPN eindigt standaard in : de server is over belast, zelfs s avonds na 19.00 uur dus tjsa wat moet je dan nog?