Skip to main content

Ik ben al klant bij KPN. Nu ga ik verhuizen naar een nieuwe woning en wil daarbij gebruik maken van super wifi.

Klopt het dat ik, als ik al bestaande klant ben, hiervoor moet betalen ( € 149,50. Terwijl als ik over zou stappen, dit totaal gratis zou zijn ( t.w.v. € 199,50)?

Dit zou mij doen kiezen voor een concurrent, om vervolgens ( misschien weer ) bij kpn opnieuw aan te melden.

 

Klopt mijn redenatie?

Ja en nee je moet naar verluid minimaal 6 maanden weg zijn tegen die tijd is er weer een ander lokkertje.

Gebruik je de wifitool heb je ook kans op een wifi device zonder kosten.

Jou verhuizing zou niet tot het Husselpakket mogen leiden met andere voordelen, die overstap methode wel.

Bij die aanbieding staat wel twv je besparing blijft die € 149,00.

 

Weet je al welke snelheid op jouw nieuwe adres leverbaar is.


Dat klopt helemaal. Deze aktie is welkomaanbieding voor nieuwe klanten. Ooit heb jij dat ook gehad. Om daar weer gebruik van te maken zal je nieuwe klant moeten worden. Dat betekent dat je 6 maanden geen klant moet zijn. Overstappen naar een ander kan maar dat is meestal ook voor een jaar. Of er dan weer zo'n aktie bij kpn is is de grote vraag.


Ja en nee je moet naar verluid minimaal 6 maanden weg zijn tegen die tijd is er weer een ander lokkertje.

Gebruik je de wifitool heb je ook kans op een wifi device zonder kosten.

Jou verhuizing zou niet tot het Husselpakket mogen leiden met andere voordelen, die overstap methode wel.

Bij die aanbieding staat wel twv je besparing blijft die € 149,00.

 

Weet je al welke snelheid op jouw nieuwe adres leverbaar is.

Snelheid: Ik zit in het Friese buitengebied, dus ik neem aan dat dat max 8 Mbit u

download en 1 Mbit upload is?


Wat zegt deze site over de te behalen? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl


Als je dat maximaal haalt op dat adres heb je hier niks aan. Mogelijk kom je in aanmerking voor sneller internet buitengebied.


Als je dat maximaal haalt op dat adres heb je hier niks aan. Mogelijk kom je in aanmerking voor sneller internet buitengebied.

met sneller internet buitengebied geeft ie aan:

Op dit adres is de maximaal haalbare internetsnelheid
8 Mbit/s down en 1 Mbit/s up.

Bedoel je dat ik dan niks aan superwifi heb?


Als je gaat verhuizen, dan zou ik op je nieuwe adres gewoon een nieuw abonnement afsluiten. En krijg je daar gewoon welkomskorting lijkt me. En op je oude adres je abonnement opzeggen. Je raakt wel je bestaande emailadres(sen) van KPN kwijt. Je krijgt weer nieuwe uiteraard...


Als je dat maximaal haalt op dat adres heb je hier niks aan. Mogelijk kom je in aanmerking voor sneller internet buitengebied.

met sneller internet buitengebied geeft ie aan:

Op dit adres is de maximaal haalbare internetsnelheid
8 Mbit/s down en 1 Mbit/s up.

Bedoel je dat ik dan niks aan superwifi heb?

Ja dat bedoel ik, wat denk je dat dit super wifi inhoud?

Maar kan of mag je sneller internet buiten gebied bestellen of kom je niet in aanmerking.


Als je 8 mb binnen krijgt, dan blijft dat 8 mb, en het word nooit sneller. Hoeveel super WiFi's u ook aanschaft.


met sneller internet buitengebied geeft ie aan:

Op dit adres is de maximaal haalbare internetsnelheid
8 Mbit/s down en 1 Mbit/s up.

Bedoel je dat ik dan niks aan superwifi heb?

@Klaas minskenwurk heb je dit gemeten op je oude adres? Of op je nieuwe adres? En ik zie dat je Max 8 Mbit/s haalt, dan kom je volgens mij in aanmerking voor Internet Buitengebied. Mits dat dit je nieuwe adres is waar je gaat wonen. 


Hoi @Klaas minskenwurk . Welkom op het forum.

Er zijn al een hoop bruikbare tips voorbij gekomen, lees ik.  Een verhuizing doorgeven geeft je geen recht op die actie. Je blijft dan gewoon klant. 

De waarden die je doorgeeft zijn de snelheden op het nieuwe adres? Ik kan voor je controleren of er buitengebied beschikbaar is. Dan wordt je signaal aangevuld met 4G. 

Als je buiten contract bent op je huidige adres kun je uiteraard opzeggen en opnieuw beginnen op je nieuwe adres. 

Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Zou je daar het nieuwe adres ook in kunnen noemen? Dan kan ik kijken wat daar leverbaar is.

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.