Skip to main content

Zou iemand mij kunnen helpen. Wij hebben sinds kort 2 superwifipunten thuis. Nu wil ik ze installeren, maar dat gaat niet zo soepel. Ik moest via de app het punt scannen met de blauw knipperende lamp en dan de code invullen, alleen krijg ik elke keer verkeerd wachtwoord in beeld. Nu heb ik ze herstart, maar krijg ik helemaal geen blauw knipperend lampje meer. Iemand die weet hoe ik dit fix? 

Is uw mobiel nog wel verbonden met wifi? En dus niet met 4G?


Is uw mobiel nog wel verbonden met wifi? En dus niet met 4G?

Ik zit gewoon op WiFi en niet 4g. 


Ik zou het niet doen via de app.

Superwifi1 resetten naar fabrieksinstellingen. Dat doe je door hem aan stroom te koppelen, minuut wachten en dan met een paperclip de resetknop indrukken voor een seconde of 10.

Dan weer een minuut wachten, stroom eraf, via een ethernetkabel aansluiten op een poort van je KPN modem, stroom er weer op en dan 15 minuten wachten (10 is meestal al genoeg).

 

1x superwifi moet verbonden blijven met de KPN modem.

Daarna reset je punt 2 ook op dezelfde manier, sluit je ook bekabeld aan (de eerste aangesloten laten zitten!), weer 15 minuten wachten en dan kun je de tweede ergens anders in huis neerzetten, alleen aangesloten op stroom.

Dat is alles.


Hoi @Joostkale, we zijn inmiddels al weer even verder. Is het nog gelukt je SuperWiFi punten te installeren?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!