Goedeavond,
Ik heb al meerdere malen contact gehad met KPN, alleen ben ik nog niet geholpen.
Ik heb een rookmeldersysteem dat alleen werkt op de 2,4 ghz band. Als ik het systeem wil instellen, moet mijn telefoon op de 2,4 ghz band zitten. Het is me al gelukt om het systeem in te stellen door te switchen van de Experiabox V10a naar de V10. Bij de v10a kun je de 5ghz band namelijk niet uitzetten. Ik moet mijn superwifi punten uitschakelen, WiFi activeren op de Experia box, verbinden met deze SSID, en dan kan ik instellingen van mijn rookmelder systeem wijzigen(en notificaties ontvangen).
Nu wil ik uiteraard de superwifi punten gebruiken, en dan zie ik constant dat de wifi punten een andere naam (door mij gewijzigd) aannemen i.p.v. die van de Experiabox. Wat er nu gebeurt is dat deze SSID van de experiabox verdwijnt, en de superwifi punten komen tevoorschijn. Alleen mijn rookmelder is dus niet meer in verbinding met internet, en krijg ik geen meldingen meer van dat systeem.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Het liefst laat ik de WiFi van de Experiabox draaien op alleen de 2,4 GHZ maar dit schijnt ook niet te kunnen.
Ik heb tevens al geprobeerd alles te resetten, maar de super wifi punten neemt zelf weer de oude ingestelde SSID aan (alle instellingen blijven, alles maakt gelijk weer verbinding, er wordt niks gereset).