Skip to main content

Hallo we hebben thuis de Experia v10 en een arcadyan wifi extender maar nu wil ik 2 super wifi extenders erbij hebben voor de andere 2 kamers omdat de wifi niet genoeg dekt. Maar gaan deze samen met de genoemde 2 apparaten. En kunnen de super wifi punten bekabelt gevoed worden zodat de wifi sterkte optimaal is? Ik kan deze extenders van mijn buurman krijgen omdat hij ze niet gebruikt kan dit? Of zijn ze adres gebonden. 

Alvast bedankt 

Marcel

 

 

 

 

Je kunt ze prima van je buren over nemen. Geen enkel probleem. Bekabeld aansluiten is ook helemaal prima. En ze werken samen met de zwarte kastjes.

 


Het is geen zwart kastje het is de gene op de foto die is toegevoegd. 

Ik hoor wel of dit samen gaat en alvast bedankt. 


Ok. Dat verandert de zaak. SuperWiFi's en deze vierkante versterker werken niet samen. Maar ze bijten elkaar niet, je kunt ze gewoon samen gebruiken.

Maar ... een ander punt van aandacht duikt wel op. U heeft dus de WiFi op uw Experiabox v10 nog aan staan. Deze word uitgeschakeld als u de SuperWiFi's aankoppeld…

Daar moet je even over nadenken ... denk ik.


Ik ben je ff helemaal kwijt. Dus ff kortsluiten als ik nu deze 2 super wifi aansluit in een andere kamer gaat hij de wifi in de woonkamer beneden uitzetten? Dus dan zou ik 3 super wifi punten moeten hebben ipv 2. Ik heb beneden nl. Nu de Router de v10 voor beneden en de versterker staat op mijn zoon zijn kamer voor de spelcomputer. Maar wil nu een super wifi op mijn dochter haar kamer en bij ons op slaapkamer. Wat raad jij mij aan. Ik heb geen verstand van instellingen veranderen op de Router en dat soort dingen. 

Alvast bedankt voor je advies. 

 

 

 


Ik ben je ff helemaal kwijt. Dus ff kortsluiten als ik nu deze 2 super wifi aansluit in een andere kamer gaat hij de wifi in de woonkamer beneden uitzetten?

Ja dat klopt. Ik zei niet voor niets al: daar moet je even over nadenken. Helaas werkt het zo. Je zou de witte vierkante versterker beneden kunnen plaatsen ter vervanging van de WiFi op de Experiabox. En de 2 SuperWiFi's op de eerste verdieping. En mogelijk 2de verdieping? 


Hoi. Allemaal. 

Ik zit ook te denken op dit moment aan een Tp-link deco m4 of een ubiquiti unifi ap-ac lite Heeft iemand ervaring hiermee. Met het kpn netwerk.

Bedankt alvast