Goedenavond,
Een paar maanden geleden overgestapt naar KPN.
Alles geïnstalleerd en ook de twee wifi punten, werkte allemaal prima en installatie was een eitje, wifi punten verdeeld over twee verdiepingen, ook dat werkte allemaal prima.
Nou wou ik van de week mn modem op een andere plek hangen. Omdat de installatie ff snel snel was gegaan. Modem hing eerst in de meterkast, en aangezien mn woning betonnen muren heeft wou ik de modem verplaatsen naar de gang voor betere connectie met de wifi punten.
Nadat ik de de modem verplaats had (alles opnieuw aangesloten) verloor deze de connectie met de wifi punten. Nu had ik de wifi punten al eens opnieuw geïnstalleerd, wat toen ook geen problemen gaf. (Reset en opnieuw installeren via de app)
Nou heb ik dit wederom geprobeerd maar blijf na het scannen van QR code op de achterkant de melding krijgen : geen wifi punt gevonden.
Inmiddels ook al de modem gerest en daarvoor nogmaals de wifi punten gerest. Om alles weer opnieuw te kunnen installeren.
Maar telkens na het proberen toe te voegen van het superwifi punt, krijg ik de melding: geen superwifi punt gevonden.
Heb al meerdere topics hier gelezen en de stappen gevold hoe ik het eerder ook al heb gedaan.
Weer iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Of wat ik fout doe?