Hi
Ik denk graag mee. Begrijp ik het goed dat je de DrayTek Vigor2765ac gaat gebruiken in plaats van de KPN modem? Zo ja, dan tip ik jou onderstaand topic waar veel user verstand hebben van andere routers. Stel daar gerust en zo uitgebreid mogelijk je vraag, je krijgt ongetwijfeld een reactie van de ervaren users in dat topic.
Hallo Alex,
Weet je toevallig hoe het kan dat mijn superwifi niet verbindt met de Draytek Vigor 2765 modem? Ik heb ze tot voor kort verbonden met de Experiabox v10 met een KPN abonnement voor tv en internet. Dat werkte prima, 4 superwifipunten werkten als Mesh en ik zag maar één wifinetwerk waarmee devices verbonden konden worden.
Afgelopen zaterdag ben ik overgestapt naar Budget TV en Internet, met een Draytek modem en dezelfde superwifipunten (de witte) van KPN. Ik heb ze allemaal gereset en per UTP kabel rechtstreeks aangesloten op het modem. Elke keer als de groene lamp op het superwifipunt continu brandt, en ik haal de UTP-kabel eruit, gaat het lampje paars branden. Dat gebeurt bij alle 4. Ik zie daarnaast het WIFI netwerk van het modem en daarnaast 4 afzonderlijke Wifinetwerken van de Superwifipunten. Dus, ze verbinden niet, en ze werken niet als mesh. Ik hoop dat je een idee heb. Dank alvast.
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt