Heb de Experiabox V10 beneden in de woonkamer staan.
Heb de draadloze verbindingsset van KPN (via stopcontact) naar de eerste verdieping, naar de witte vierkante versterker. Deze als accespoint d.m.v deze draadloze verbindingsset.
Nu wil ik graag dat de draadloze verbinding op de eerste verdieping aan de voorzijde sterker is.
Is het mogelijk om de superwifi als eerste op de witte vierkante versterker te steen en de tweede aan de voorzijde?
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Natasja
Natasja schreef:
Hallo @Peter_Wit. Van harte welkom hier. Helaas werken de SuperWifi punten niet (goed) samen met de oude, witte versterker. De Experia WiFi (zwarte versterker) en de witte versterker kun je daarentegen prima samen gebruiken. Het enige wat er dan niet gebeurt is het overnemen van de netwerknaam. De zwarte Experia WiFi neemt automatisch de netwerknaam over van je Experia Box. De witte doet dit niet, die heeft een eigen netwerknaam. Maar deze kun je als je wilt aanpassen, zodat het dezelfde wordt als die van de Experia WiFi. Weet je zo voldoende?
Hallo @Peter_Wit. Ik zie dat @Joep1965 en @Nick83 nog zeer bruikbare adviezen geven. Dat is fijn. Wat je ook zou kunnen doen: is de WiFi van de vierkante, witter versterker uitzetten en de versterker dan puur en alleen inzetten als switch. De instructies op deze pagina helpen je om in te loggen in de interface van de versterker. Je zou daar de WiFi moeten kunnen uitzetten. Dan hoef je geen switch aan te schaffen.
Hallo @Peter_Wit. Volgens mij ben je er nu, met de hulp van @Nick83 en @wjb, uit gekomen. Ik lees dat je de SuperWifi punten en de Netgear switch hebt besteld. Heb je de apparatuur inmiddels in huis? Ik ben benieuwd hoe het bevalt. Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, dan weet je me te vinden.
Mocht ik nog ergens tegenaan lopen, kom ik in de lucht.
Bedank @Natasja, @Nick83 en @wjb, door jullie ben ik wat meer (on)mogelijkheden te weten gekomen van de diverse apparatuur. En mijn keuze kunnen maken :-)
Bedankt voor je update, @Peter_Wit. Goed om te lezen dat je de witte WiFi-versterker als switch hebt kunnen inzetten en het is gelukt om de SuperWifi punten te installeren. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.