Sinds vorige week 12-07 is de verbinding tussen de hub van Sureflap en mijn Expedia box v10 niet meer zoals daarvoor. Ik zie dat het modem wel een ip adres heeft uitgegeven maar de hub verbind niet met internet, “oortjes” blijven wisselend, eerst meerdere keren rood en daarna meerdere keren groen knipperen en dit blijven ze herhalen. Als ik het oude v8 modem inzet komt de verbinding wel tot stand maar omdat ik in het buitengebied zit is dat geen goede oplossing, mijn internet verbinding is dan nog maar 5Mbps en dat is niet genoeg om een fatsoenlijk contact met de buitenwereld te onderhouden, tv kijken lukt niet meer fatsoenlijk. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Sureflap kattenluik hub verbinding werkt niet met V10. Is na 3 jaar weg gevallen?
Beste antwoord door Luup0226
De oplossing is het uitzetten/loskoppelen van het 4g modem. Ik heb ook via de mail contact gehad met Joep van Sure Petcare Customer Service en hij heeft firmware van de hub teruggezet naar de vorige versie. Dit werkte tot het moment dat de spanning van de hub er vanaf is geweest. Nu is het probleem terug. Ik zou Joep weer kunnen contacten maar zéér binnenkort heb ik de beschikking over glasvezel en is mijn probleem opgelost. Tot die tijd neem ik genoegen met 13 Mbps ipv de 25 mét het 4g modem.
ik hoop dat je hiermee verder kunt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.