Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb een herinnering brief ontvangen dat ik “2x LTE Gateway Router” moet terugsturen. Nu heb ik nog één Experia Box van voor mijn verhuizing, dus ik verwacht dat het daarom gaat, maar die 2x kan ik niet plaatsen. Kunnen jullie mij, wellicht middels plaatjes, duidelijk maken wat er exact wordt verwacht? 
 

Alvast bedankt.

 

M.v.g. Marloes Willems

@MWil Welkom op het forum. 

De LTE Gateway router is een 4g modem. Kan het zijn dat je in een situatie waarbij je geen diensten had een noodpakket van ons hebt ontvangen? Ter overbrugging?

Of heb je wellicht in een buitengebied gewoond en gebruik gemaakt van sneller internet buitengebied? 


Beste Rutger, 

Bedankt voor je reactie.

Kan het zijn dat het gaat om één router en één 4G-ontvanger?


@MWil Dat kan inderdaad. Ik vermoed in dit geval dat er een foutje in de brief is gemaakt. 

Ik heb het even nagelopen en zie inderdaad niet in waarom je 2 LTE Gateway routers zou hebben. Dus kan het bijna niet anders dan dat het om 1 Experiabox en 1 LTE router gaat. 

Heb je voor het terugsturen van deze apparatuur ook al een retourdoos van ons ontvangen? 


Ik heb een brief gekregen dat ik apparatuur moet terug sturen .

we zijn verhuisd en wilde eerst gewoon doorgaan met kon maar omdat hier in het nieuwe huis geen telefoon kabel meer in huis ligt zijn we toch overgegaan op een andere provider .

nu is er dus wel al nieuw apparatuur gestuurd .

deze hebben we nooit opgehaald . We hebben een brief gekregen en daar stond in dat die apparatuur na een aantal dagen als je deze niet ophaaald bij het ophaalpunt, dat deze dan automatisch terug word gestuurd naar de kpn.

dus deze hebben we nooit opgehaald 

gr Ingrid Holtackers 


Ik wil heel graag met jullie mailen dit gaat niet ,

via bellen krijg ik dure telefoon rekeningen omdat ik lang in de wachtrij sta,

dus probeer ik het via deze weg 

gr Ingrid Holtackers 


Via bellen hoeft het niet duur te zijn als je belt met het gratis nummer van KPN op 0800-0402.

Al sta je uren in de wachtrij, het kost je alleen tijd.:wink:

Als je de nieuwe apparatuur niet hebt opgehaald is dit gewoon prima en gaat dit retour en word dit automatisch verwerkt, ze hebben wat achterstand, dus de brieven gewoon negeren.

Als je nog oude apparatuur hebt kun je dit met je gegevens retour sturen naar,

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Bonnetje bewaren wat je van de Post krijgt tot het verwerkt is, is je bewijs dat je het hebt opgestuurd.

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/