McMelloW schreef:
Beste Erik
De onderstaande reactie staat in de Google Play Store bij de KPN Thuis App.
KPN26 januari 2021
Maak je toevallig gebruik van een Experia Box v10 modem en was je voorheen klant van Telfort? De Telfort v10 modems gebruiken helaas nog een afwijkende firmware die (nog) niet door de app ondersteund wordt.
Op 08-01-2021 Is mijn oude Experiabox om geruild voor een nieuwe Experiabox V10. Ikmag aannemen dat dit geen oude Telfort box is met de juiste firmware. Waarom werkt de Thuis App dan nog steeds niet bij mij? Mijn huidige frimaware is V1.01.01T01.9 Is dit oude Telfort of de juiste KPN voor de Thuis app
Dit klopt, inderdaad, @McMelloW. Voor voormalig Telfortklanten met een V10 werkt de Thuis app op het moment nog niet. De firmware die jij hebt, V1.01.01T01.9, is de Telfort firmware. De firmware op je box wordt binnengehaald gebaseerd op je technische verbindingstype. En daar zit nog een verschil in tussen voormalig Telfort en KPN. Dat gaan we nog aanpassen voor iedereen, en op dat moment zal je Experia Box ook de KPN firmware gaan binnenhalen. Wanneer dit precies gaat gebeuren is nog niet bekend, maar zal niet heel erg lang meer duren. Je kunt deze technische omzetting forceren als je dat heel graag wilt door een aanpassing te doen in je abonnement die ook effect heeft op je verbinding, zoals een verandering van internetsnelheid bijvoorbeeld.
@Hernanni, voor jou geldt hetzelfde.
Tdevilj schreef:
Box 12 en superwifi voor mij.
Dank je, @Tdevilj. Probeer het eens met het wachtwoord van de primaire Superwifi in plaats van die van de Box 12.
Kpn.gebruiker 50 schreef:
Profiel aangepast Experia V10 ZTE H369A plus 2x extender
Gisteren eerst alles gereset. Geen effect
Gisterenavond zelf IP-adres extender gezocht en ingelogd en wachtwoord gewijzigd van extender.
Via ip kan ik nu de extender benaderen. Zocht een manier om tijdelijk 2,4 gh aan te zetten voor een energiemeter.
helaas nog steeds geen verbinding met app thuis. Vraag om beheerderswachtwoord. Deze heb ik gemuteerd, maar na invoeren geen effect
fijn dat er serieus naar gekeken wordt
marc
Je voert nu in de Thuis app het wachtwoord in van die Experia Wifi, @Kpn.gebruiker 50? Krijg je dan een foutmelding dat het wachtwoord fout is, of gebeurt er gewoon niets?