Skip to main content

Hallo kpn : heb een probleem met de app thuis die altijd netjes in verbinding staat met de router thuis maar sins gisteren middag had ik al problemen met inloggen ik druk op de app en hij logt in 10sec en dan kunnen we de WiFi super punten instellen en naam geven maar nu werkt het niet meer maar alles gedaan maar niks werkt meer heel vreemd router is V10 denk zelf dat het aan dat ding ligt 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @Denise_  bedankt dat je ons nogmaals wild helpen . Heb gisteren met een technische iemand van jullie aan de telefoon gezeten hij heeft mij uitgelegd hoe te doen zo ook met de super WiFi punten er tussen uit halen uit drukken van de router opstarten en toen heeft die een een boost gegeven vanuit hem jullie app verwijderd tel uitgedaan aan gedaan en toen alles weer geprobeerd hoe het zou moeten werken maar niks werkte en ik kan de app nog steeds niet gebruiken . Owja we hebben ook nog in de router gezetten nieuwe wachtwoord gemaakt toen dat wachtwoord geprobeerd te gebruiken voor de app maar dat werkte ook niet . En toen zij die jongen dan weet ik het ook niet meer we hebben. Nu alles gedaan dan zou je het forum moeten raadplegen die staan in contact met de mensen van de app en die kunnen daar bij komen om het te laten werken . En ik wil juist de app gebruiken om dat het leven zo meer makkelijk maakt met aansluiten van de super WiFi punten je ken zien als de schotel goed staat of nog iets veder kan je ken hem naam geven waar die staat en je ziet problemen die je zou evt ken oplossen of gelijk bij jullie aan de bel hangen we hebben dit probleem nu weten we niks en als er wat is moeten we maar gaan vissen wat het zou kunnen zijn . @KPN app @Kpnnederland willen jullie er nu ook even naar kijken hoe dit op te lossen is we hopen dat jullie mee werken en een tevreden klant achter houden en laat behouden


Welk wachtwoord heb je in het modem gewijzigd? En welk wachtwoord gebruik je om in te loggen op de KPN Thuis app?


Welk wachtwoord heb je in het modem gewijzigd? En welk wachtwoord gebruik je om in te loggen op de KPN Thuis app?

Ik heb niks gewijzigd aan het wachtwoord . 


Welk wachtwoord heb je in het modem gewijzigd? En welk wachtwoord gebruik je om in te loggen op de KPN Thuis app?

Ik heb niks gewijzigd aan het wachtwoord . 

Wat op de modem staat 


Oh, ik dacht dat je zei dat je een nieuw wachtwoord had aangemaakt:

Owja we hebben ook nog in de router gezetten nieuwe wachtwoord gemaakt toen dat wachtwoord geprobeerd te gebruiken voor de app maar dat werkte ook niet .

Want als je het wachtwoord hebt gewijzigd om in het modem te komen, dan moet je ook dat nieuwe wachtwoord gebruiken.


Oh, ik dacht dat je zei dat je een nieuw wachtwoord had aangemaakt:

Owja we hebben ook nog in de router gezetten nieuwe wachtwoord gemaakt toen dat wachtwoord geprobeerd te gebruiken voor de app maar dat werkte ook niet .

Want als je het wachtwoord hebt gewijzigd om in het modem te komen, dan moet je ook dat nieuwe wachtwoord gebruiken.

Bedankt voor u bericht . We hebben nu nog steeds het probleem dat we niet kunnen inloggen in de app om de schotels goed te gebruiken . Wat gaan we nu doen en wat kan ik nog doen om het wel te gebruiken !!!!!


Het gaat om SuperWiFi's als ik het goed begrijp? Heeft u ook nog Experia WiFi's in huis misschien? 


Het gaat om SuperWiFi's als ik het goed begrijp? Heeft u ook nog Experia WiFi's in huis misschien? 

Ja dat klopt heb de WiFi punten aangesloten en opeens kapte de app ermee en kan nu niks meer heb alles geprobeerd maar niks werk


Ik heb geprobeerd om je te helpen om de KPN Thuis app weer aan de praat te krijgen, maar ik ben door mijn opties heen. De KPN Thuis app is bedoeld ter ondersteuning. Als deze om wat voor reden dan ook niet werkt, dan zal je alles handmatig moeten doen. Het spijt me dat ik je geen andere oplossing kan geven.


Hoe is de situatie nu? Welke Experiabox heeft u? De v10? Deze dus?

En u heeft Experia WiFi's en SuperWiFi's? Beide aangesloten? Het WiFi van de Experiabox staat uit?

Het lampje is uit?

De thuis app op de mobiel heeft u een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Wat ziet u dan als u de thuisapp start? Schermafdruk?Â