Skip to main content

Mijn Tom Tom maakt geen verbinding met de Experia box.

Telkens komt de melding authenticatie probleem.

Ik heb gebeld met de KPN hulpdienst maar deze wisten er geen oplossing voor.

Hoe moet ik dit oplossen??

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

tom tom start20 hoe moet dit oplossen


Updaten via de computer moet ook mogelijk zijn. Het is een tijdelijke oplossing voor het Wifi probleem dat u ervaart.


Hoi @juleshamelers. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw TomTom te verbinden met de ExperiaBox. Kan je andere apparaten wel verbinden met het wifi netwerk? Ik zie dat Jeroen Ruiter al een goede oplossing heeft gegeven. Is het gelukt om jouw TomTom te updaten via de computer?


Afgelopen zondag heb ik succesvol mijn “oude” trouwe TT bijgewerkt, in het verleden liep ik regelmatig tegen een vage foutmelding aan waar je als gewone eindgebruiker niets mee kan, waar ligt het aan, hier of daar, maar na een aantal weken was de fout hersteld en nu werkte het nog steeds.

Dus probeer het nog eens stel ik voor.


@juleshamelers We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels gelukt is om jouw TomTom te verbinden met de ExperiaBox. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Laat ik nog even toevoegen dat ik niet kan weten waar het fout ging bij de vraagsteller, de verbinding met de computer tot stand brengen is soms ook al een gedoe op zich.

Dus als er nog problemen zijn zien we het wel, met een schermafdruk of goede omschrijving.

We zitten hier op dit forum al veel te vaak te raden naar wat er nu eigenlijk aan de hand is.

En zien we er na de vraag niets meer van terug :-/


Reageer