Skip to main content

Onze huidige experiabox v9 is al wat jaren oud en aan vervanging toe. Graag wil ik deze vervangen voor een  tp-link ax3000. Welke gegevens moet ik invullen om verbinding te kunnen maken met pppoe?

wij hebben een kpn glasvezel abonnement 

Ik heb hier nu een ruime week een draytek vigor 165 in bridge mode met daar achter de TP-Link Archer ax-10. Die ik al achter de box 12 had. Werkt perfekt.

Wat is het IP adres van jouw TV ontvanger?

Plaats eens een screenshot van de IPTV instellingen op jouw TP-Link AX10.


Die nou eens niet zo betweterig wjb

Ik heb hier nu een ruime week een draytek vigor 165 in bridge mode met daar achter de TP-Link Archer ax-10. Die ik al achter de box 12 had. Werkt perfekt.

Dan kan jij wel schermafdrukken plaatsen van de instellingen. Dat zou @William1980 erg helpen vermoed ik.


natuurlijk kan ik dat, alleen @William1980 heeft de tp-link AX3000 terug gestuurd. voor dit topic heeft het dus weinig zin meer.

Ik denk overigens dat het beter is om gewoon een keer een mooie handleiding te maken. Dit ook in het kader van vrije modem keuze, en in de hoop dat KPN gewoon die modems van ze een keer zo gaat maken dat ze in bridge mode kunnen.

 daar ga ik als ik zin en tijd heb van de week wel even voor zitten. 


Ik denk overigens dat het beter is om gewoon een keer een mooie handleiding te maken. Dit ook in het kader van vrije modem keuze, en in de hoop dat KPN gewoon die modems van ze een keer zo gaat maken dat ze in bridge mode kunnen.

daar ga ik als ik zin en tijd heb van de week wel even voor zitten. 

Maar wat is nu toch het LAN IP adres van jouw TV ontvanger en plaats hier nu toch eens screenshots van de IPTV instellingen op jouw AX10.


 


Dank je, dat ziet er goed uit.

Overigens is vlan 7 (telefonie) alleen beschikbaar voor de Experia Boxen. Eigen routers en ook de KPN Box 12 (V12) gebruiken gewoon Internet (vlan 6) voor telefonie.


Ik heb maar wat ingevuld. Ik gebruik geen telefonie maar mocht het niet leeg laten 


Ik heb nu de tp link ax3000 achter de experiabox staan en vooralsnog werkt alles uitstekend en is zelfs de internetsnelheid met 20mb omhoog 

kan je uitleggen hoe heb je de ax3000 geconfigureerd? hoeveel units heb je?