Beste KPN,
In ons huis hebben zij alleen op de benedenverdieping goede Wifi, althans in de woonkamer. Als ik buiten, aan de achterdeur van de woonkamer sta, is dit zeer bedroevend. Op de eerste verdieping en de tweede verdieping is het een drama. Enige maanden geleden een test gedaan, volgens KPN had ik recht op twee gratis Wifi versterkers, en deze zouden toegezonden worden, helaas nooit gekregen. Afgelopen zaterdag maar een kabel door het huis gelegd naar de tweede etage, zodat zoonlief daar op de Wifi zijn werk kan doen ipv in de huiskamer. Ook KPN gebeld, en e.e.a. uitgelegd. De Wifi versterkers zouden door mij zijn teruggestuurd, en ik moest een nieuwe meting doen om zodoende in aanmerking te komen voor de gratis Wifi versterkers met de oude meting kon de KPN medewerker niets meer doen. Vanmorgen (maandag 25-05-2020) de meting gedaan, uitslagen zijn behalve op de beneden verdieping, zeer bedroevend. Instellen op de experiabox zijn automatisch gewijzigd en bij de tweede meting nog steeds zeer bedroevend. Maar gelukkig, ik kom nu in aanmerking voor twee Wifi versterkers, maar die moeten aangesloten worden op een bekabeld netwerk. Voor de draadloze versterkers moet ik € 149,00 betalen. Nu ben ik er even klaar mee, als je nu een abonnement afsluit, krijg je de twee draadloze versterkers gratis, en ik die al vele jaren internet heb van KPN moet daar voor betalen.Â
Â
Graag een oplossing voor de slechte Wifi verbinding in ons huis, bijvoorbeeld door draadloze Wifiversterkers te sturen, zoals nieuwe abonnees dit gratis krijgen.
Â
Met vriendelijke groet,
Leo Jordaan