Skip to main content

Ik heb een Experia Box Modem van KPN.

Deze heeft helaas maar 4 aansluitings poorten en ik kom er twee te kort.

Hoe kan ik dat het beste uitbreiden ?

Misschien is dit een optie?https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/ Wacht even op een antwoord van een KPN medewerker. In sommige gevallen krijg je deze gratis.


Bedankt voor jouw advies

Al zoekende vandaag terecht gekomen bij een NetGear GS 605. Heb jij daar toevallig advies over


Ik weet alleen dat de switch van kpn ook iets ondersteund waardoor je de tv-ontvanger kan aansluiten. Ik heb maandje geleden gebeld met KPN en kreeg hem gratis. Ik zou antwoord van een moderator afwachten. Kopen kan altijd nog.


Ik weet alleen dat de switch van kpn ook iets ondersteund waardoor je de tv-ontvanger kan aansluiten. 

Dat iets is IGMP snooping en dit is de uitleg: IGMP snooping, wat is het en waarom is het belangrijk?


Hallo  @Dominic23 

Als je een modem hebt met 4 lan poorten dan kun je alleen een switch kopen en krijg je niet gratis.

Zo'n gratis switch is a lleen onder bepaalde vorwaarden bij een V10a modem , want die heeft maar 3 lan poorten.

 


@Dominic23 Welkom hier! Leuk dat je je vraag hier stelt. Zo te zien heeft onze community je al voorzien van alle informatie die je nodig hebt. 
Let op: Je krijgt van ons een switch als je niet voldoende poorten hebt om onze eigen apparatuur aan te sluiten. Wil je bijvoorbeeld een PlayStation aansluiten, dan zul je inderdaad zelf een switch moeten aanschaffen.
Als er na deze switch een tv-ontvanger geplaatst wordt, dan moet de switch inderdaad IGMP-snooping ondersteunen.

Laat je het weten als we iets voor je kunnen doen? :hugging:


Reageer