Skip to main content

Hallo, ik had een Experiabox V10 welke kuren kreeg en ik kreeg een nieuwe opgestuurd, de V10a

met inderdaad de nodige problemen met het aansluiten van mijn slimme stekkers.

 

Is hier inmiddels al een oplossing voor gevonden of moet ik mijn stekkers gewoon weggooien en het voortaan zonder doen ????

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

 

@Marcel601213102 er is nu inmiddels Extra WiFi. Heeft u dat al geprobeerd? 

https://forum.kpn.com/kennisbank-modems-145/experia-box-v10a-extra-wifinetwerk-instellen-met-de-functie-extra-wifi-562770


@Marcel601213102 waarschijnlijk kunnen de slimme appartuur niet omgaan met de bandsteering. Maw ze hebben een 2.4ghz band nodig. Het modem heeft een extra wifi netwerk aan boord waarop je de 2.4ghz band en de 5ghz band wel kunt splitsen.  Hier kan je vinden hoe dat werkt. Ik zie ineens dat je die vraag meerdere keren stelt. Knap vervelend!!


PS, mijn beveiligingscamera's krijg ik met de V10a ook niet meer aan

 


@Nick83 dank, ik ga het verder proberen ;-)

 


Het lijkt me handig om voor het standaard WiFi netwerk een andere naam/wachtwoord te kiezen. En bij het Extra WiFi netwerk alleen 2,4 Ghz aan te zetten en de naam/wachtwoord in te stellen op wat u vroeger had. In theorie zou dan alles weer moeten werken.


Joep1965 ik heb de vraag 2 keer op 2 verschillende forums gesteld omdat ik niet wist welk forum nog gelezen werd omdat de vorige reacties al redelijk oud waren. Als je het vervelend vind om 2 keer dezelfde vraag te lezen, adviseer ik je om dat niet te doen.

 


Het is je vergeven 😉.  Het is sowieso altijd beter om een eigen topic te maken over het probleem.  De topicstarter krijgt namelijk bij ieder bericht een berichtje ook als het voor die persoon niet meer relevant is. Maar werkt het nu allemaal weer?


Joep 1965 & Nick83 beiden hartelijk dank, het werkt inderdaad na een beetje zwoegen weer perfect.

 

Ik ben hoofdzakelijk digibeet, dus een eigen topic maken was niet bij me opgekomen en waarschijnlijk had het me 2 dagen gekost om uit te vogelen hoe dat zou moeten.

De reden dat ik wist hoe ik hier een vraag moest stellen was omdat iemand ooit een vraag voor mij had gesteld waarom mijn Tablet geen kpn televisie meer kon ontvangen en de pagina voor me had opgeslagen.