Beste,
De wachtwoord voor toegang tot de web configuratie van mijn modem(V9) ben ik al een tijdje vergeten en helaas kom ik er op geen enkele manier meer in.
Een systeem reset heb ik al geprobeerd en dit heeft helaas ook geen effect. De reset van de modem zorgt er wel voor dat de wifi terug schakelt naar zijn originele SSID en wachtwoord, maar zodra ik op het inlogscherm kom van de web configuratie voor de modem kan ik inloggen zonder wachtwoord, moet ik een nieuwe wachtwoord invullen en vervolgens opnieuw inloggen met mijn nieuw opgegeven wachtwoord.
Dit heb ik nu al enkele malen gedaan en het heeft géén effect. Het nieuwe wachtwoord wat ik elke keer heb ingevuld wordt niet toegepast en hierop heb ik dan ook op proberen te anticiperen door het wachtwoord te veranderen in iets makkelijks als "kpn" of "1234" om typfouten te voorkomen. Helaas geen resultaat.
Tot nu toe heb ik ook alle andere standaardwachtwoorden geprobeerd na elke reset, dit heeft ook geen resultaat. Momenteel kan ik mij geen andere uitweg bedenken en hoop ik dat jullie mij opweg kunnen helpen naar een antwoord.
Met vriendelijke groet en dank bij voorbaat,
Mert.