Skip to main content

ik heb een vraag over mijn wifi. Ik heb problemen met het verbinden met mijn nieuwe Microsoft Surface. Ik moet tig keer proberen voor de verbinding lukt. Dit is niet met mijn iphone of chromebook. De ict'er van het bedrijf waar ik het apparaat van heb heeft er al naar gekeken en denkt dat het mogelijk aan de wifi kanalen ligt (hij had het over N en AC). Verbinden elders of bv via een hotspot met mijn iphone geeft geen problemen. Hebben jullie een oplossing?

overigens heb ik een Experiabox V10A en onlangs KPN wifiversterkers gekocht, maar dit gaf geen verbetering. 

 


@Elly-Ann Welkom op het forum. 

Ik moet zeggen dat ik niet direct durf te zeggen waar dit aan kan liggen. Gaat het in dit geval om een laptop of een tablet, ze bestaan beide met deze naam namelijk. 

En wellicht is er iemand anders in de community die hier nog een idee over heeft? 


Het gaat om een Surface Pro 6. Misschien dat dat helpt….


@Elly-Ann Bedankt voor je reactie. 

Bedankt voor deze informatie. Wellicht dat de oplossing op de website van Microsoft te vinden is. Omdat verbinding maken met andere apparaten wel lukt lijkt het iets in de Surface Pro te zijn.


Het probleem is inmiddels opgelost. Het bleek een combinatie van een instelling in het apparaat en de keuze voor een ander wifi kanaal. 

Â