Skip to main content

KPN, ik vraag me af waarom jullie liever klanten kwijt raken door alleen korting, aanbiedingen te doen aan nieuwe klanten en niet aan bestaande klanten?

Kan iemand mij uitleggen waarom ik beter naar Ziggo kan gaan dan mijn abbonoment te verlengen?

Hallo @Elmer B ,

Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geeft KPN korting voor een paar maanden op het abonnement bij een nieuw abonnement of je kunt kiezen voor gratis Superwifi. Wanneer KPN dat vaker doet (dus bij verlengingen), dan wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.KPN vindt het een hele eer dat je al jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚

KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,Spotify, Amazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

 


vreemd alleen dat je 2-3 weken geleden een aanbod krijgt en nu niet meer.

KPN zou er ook voor kunnen kiezen om de klanten die jarenlang klant zijn wat beter te waarderen.

Helaas zit dat er niet in en kies ik dus nu voor de overstap.


De korting voor bestaande klanten zit al verwerkt in de prijs 😉 dat is een heel stuk logischer dan elke klant elk jaar korting te geven. Moet die steeds bellen enzo, kost een hoop tijd voor de klant, en een hoop tijd voor de service desk.Â