Hallo @KpnklamtÂ
Â
Welk KPN modem/router heb je?
Er zijn diverse updates voor de verschillende modellen geweest maar daarbij wordt de 2.4GHz echt niet uitgeschakeld.
Probeer eens of de vloerverwarming wel wil verbinden met een 2.4GHz hotspot op een mobiel, als dat ook niet lukt dan is waarschijnlijk de Wifi module van je vloerverwarming niet goed meer.
Er zijn een hoop IoT apparaten die alleen op 2.4GHz werken, soms willen die niet verbinden als er ook 5GHz op dezelfde Wifinaam (SSID) wordt uitgezonden, daarvoor kan je Extra Wifi instellen of in geval van een V10 met oude firmware een aparte naam geven aan de 2.4GHz en 5GHz.
Â
Ik heb een Experia V10A.
met een hotspot lukte het ook niet.
ik heb de module nu een jaar, tot voor kort probleemloos, enige tijd geleden viel de verbinding ook weg, maar die herstelde zich zelf weer, na enkele uren Â
Nu al enkele dagen geen verbinding, dus ik vermoed idd dat de module de oorzaak is.Â
Welkom bij de community @Kpnklamt, hoewel de aanleiding minder leuk is. Heel zuur dat je tegen problemen met je vloerverwarming aanloopt Â
Ik zie dat GeSp je al aan heeft gezet tot het testen van een ander netwerk, en dat het daarmee óók niet lukte. Mocht je het nog niet gedaan hebben, dan wil ik je dus aanraden om contact te zoeken met de leverancier/installateur van je vloerverwarming, om daar verdere hulp bij te vragen.
Mocht je een oplossing vinden die het delen waard is hier, doe dat dan vooral  Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je snel weer verbinding kunt maken!
Via installateur door programma van wifi module en iphone begeleid.Â
nieuwe hotspot aangemaakt.Â
Het 5Ghz , waar de module niet op werkt, blijkt de boosdoener.Â
Nu werkt alles weer.Â
Ah kijk aan, heel fijn dat alles nu weer werkt @Kpnklamt, bedankt dat je het nog even laat weten!Â