Skip to main content

@KPN, na jullie update staat ongevraagd Wifi aan, is het niet meer mogelijk om gescheiden namen in te voeren, kan Wifi in de webinterface niet uit worden gezet en nog wat van die shit zooi. Ik stel voor dat jullie per omgaande deze functionaliteit weer beschikbaar maken of een router op sturen welke deze functionaliteit wel heeft. Het ging juist zo goed…...

Tja, je bent de zoveelste die hier melding van maakt.

Het is echt schandalig dat KPN gewoon doorgaat met het uitrollen van haar mesh functionaliteit en daarbij voorbij gaat aan de enorme ellende die ze daarmee veroorzaakt.

Mensen waarvan IoT apparaten geen verbinding meer krijgen of mobiele apparaten waarvan de wifi snelheid in elkaar gestort is omdat ze nu op 2.4GHz aangesloten worden vanwege de allerbelabberdst functionerende bandsteering functionaliteit.

Ik kan je maar één ding aanraden, smijt die apparatuur van KPN in de vuilnisbak en kies voor een router waar je wel gewoon zelf de vrijheid om die naar eigen wens te configureren.

 

Bij mij nooit meer wifi apparatuur van KPN, die staat net als apparatuur van Apple op de lijst van verboden apparatuur.

 

Met alle respect KPN, maar jullie maken hier een enorme fout.


Hoi @Djeepman01, welkom. 

Voor alle info over de nieuwe update en vragen kan je terecht in het volgende topic: 

 

Ik kan je maar één ding aanraden, smijt die apparatuur van KPN in de vuilnisbak en kies voor een router waar je wel gewoon zelf de vrijheid om die naar eigen wens te configureren.

@wjb, ik raad mensen niet aan om de KPN apparatuur in de vuilnisbak te smijten, het is namelijk in bruikleen :wink:. Maar een eigen router is natuurlijk een heel goed alternatief, daar weet je gelukkig alles van. 


Hoi @Djeepman01, welkom. 

Voor alle info over de nieuwe update en vragen kan je terecht in het volgende topic: 

 

Ik kan je maar één ding aanraden, smijt die apparatuur van KPN in de vuilnisbak en kies voor een router waar je wel gewoon zelf de vrijheid om die naar eigen wens te configureren.

@wjb, ik raad mensen niet aan om de KPN apparatuur in de vuilnisbak te smijten, het is namelijk in bruikleen :wink:. Maar een eigen router is natuurlijk een heel goed alternatief, daar weet je gelukkig alles van. 

Toch hoop ik dat de achterliggende boodschap duidelijk is, OOK bij KPN!


Hoi @Djeepman01, welkom. 

Voor alle info over de nieuwe update en vragen kan je terecht in het volgende topic: 

 

Ik kan je maar één ding aanraden, smijt die apparatuur van KPN in de vuilnisbak en kies voor een router waar je wel gewoon zelf de vrijheid om die naar eigen wens te configureren.

@wjb, ik raad mensen niet aan om de KPN apparatuur in de vuilnisbak te smijten, het is namelijk in bruikleen :wink:. Maar een eigen router is natuurlijk een heel goed alternatief, daar weet je gelukkig alles van. 

Toch hoop ik dat de achterliggende boodschap duidelijk is, OOK bij KPN!

Helemaal eens

Waarom je een 2.4GHz en de 5GHz niet kan scheiden in voor mij een raadsel

Elke simple router of access point is dat mogelijk

Ik heb zelf ssid voor beide

Maar ook losse voor 2.4GHz en de 5GHz appart

Dan met Tp-link omada access points

 


Tja, je bent de zoveelste die hier melding van maakt.

Het is echt schandalig dat KPN gewoon doorgaat met het uitrollen van haar mesh functionaliteit en daarbij voorbij gaat aan de enorme ellende die ze daarmee veroorzaakt.

Mensen waarvan IoT apparaten geen verbinding meer krijgen of mobiele apparaten waarvan de wifi snelheid in elkaar gestort is omdat ze nu op 2.4GHz aangesloten worden vanwege de allerbelabberdst functionerende bandsteering functionaliteit.

Ik kan je maar één ding aanraden, smijt die apparatuur van KPN in de vuilnisbak en kies voor een router waar je wel gewoon zelf de vrijheid om die naar eigen wens te configureren.

 

Bij mij nooit meer wifi apparatuur van KPN, die staat net als apparatuur van Apple op de lijst van verboden apparatuur.

 

Met alle respect KPN, maar jullie maken hier een enorme fout.

Bij een aantal abonnees die na de update problemen hadden met apparatuur die geen verbinding meer kon maken heeft KPN blijkbaar de oude versie van de firmware (v5.00.48 build 453) weer teruggezet op de V10a. Die apparatuur maakt sindsdien weer probleemloos verbinding.Â