Skip to main content

Onze situatie is als volgt; een TV in de woonkamer, slaapkamer (1e verdieping) en slaapkamer (op zolder). Bij elke TV is een UTP aansluiting in de buurt, behalve bij die van de slaapkamer op de 1e verdieping. Wij willen op alle 3 de TV's via een 4K mediabox tv kunnen kijken en daarnaast ook in heel het huis Wifi dekking hebben. Het liefst nog op die manier ingesteld waarbij de Wifi op zolder apart aan en uit te zetten is. Tevens wordt er op zolder nu bekabeld gegamed en dit willen wij ook zo houden. Eventueel ook apart aan- en uit te zetten. Is dit bij KPN te realiseren?

Een aansluitende vraag; kan ik de Ziggo Go app via de mediabox van KPN naar mijn TV streamen? Formule 1 kijken wij bijvoorbeeld met vrienden en wanneer dat bij ons thuis is wordt dit in de huidige situatie via Ziggo Go gestreamd. 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

@BjornVH Welkom op het forum. 

Hoeveel 4k ontvangers je kunt aansluiten is afhankelijk van de leverbare internet snelheid op je adres. Dit zou ik dus voor je moeten controleren. 

Voor wat betreft wifi in de hele woning is het afhankelijk van de woning wat hiervoor nodig is. 

Met de superwifi punten van KPN is het helaas niet mogelijk om parental control in te schakelen, met andere versterkers is dit eventueel wel mogelijk. 

Voor wat betreft de Ziggo Go app, op het moment dat je het Ziggo pakket bij KPN afneemt dan kun je Formule 1 gewoon via de mediabox kijken.Â